Ok, even terug naar 05.00 vanochtend. Ik wordt wakker van een harde plof op het schuurtje, nou weer ik inmiddels
uit ervaring dat dat betekent: KAT in de tuin. Opeens hoor ik heel veel kabaal en gepiep / gil. Aangezien mijn zusje
2 jonge konijntjes heeft ( Welpie & Wuppie) was dit natuurlijk groot alarm..! Zusje wakker gemaakt die naar de tuin
gerend. En Welpie zat helemaal in shock voor de deur wat al apart was want ze zaten gewoon in een konijnenhok
met ren..Maar Wuppie was dus nergens te bekennen, ze zag nog net wel een kat over de muur van de tuin springen.
En aangezien Wuppie altijd gilt als je hem onverwachts oppakt, vrezen we dat hij meegenomen is want in de tuin
is geen spoor te bekennen van de kleine Wup. Even later het hok en de ren geinspecteerd en de ren is gewoon
gesloopt, arme beestje heeft geen schijn van kans gehad..
Nou vind ik het echt belachelijk dat katten overal maar rond kunnen lopen, schijten alles onder, stelen dieren, maken
dieren dood etc.. Voor honden wordt er ook belasting betaald en die mogen ook niet los

dat er nu wat minder vriendelijke maatregelen genomen worden want dit gaat echt te ver...