Wij hebben twee honden,de ene gaat rustig ergens liggen maar van de andere word je gek!!!!!!
Hij rent de hele tijd rondjes rond het zwembad(8x4) blaft als wij springen of duiken.
Met een bal gooien is helemaal niet meer leuk aangezien de hond de hele tijd staat de piepen en blaffen langs de kant.Het is een ingebouwd zwembad.Laatst was mijn moeder jarig en mijn nichtje(bijna 9) kwam ik leerde haar duiken en op een gegeven moment duikt ze en onze hond blaft en mijn nichtje komt boven en had die

We worden er gek van het is niet meer leuk,we kunnen nog niet eens een balletje gooien of we worden gek van het gepiep.Vastbinden is geen optie aangezien hij de riem waar hij aan ligt kapot bijt,en een ketting is en beetje sneu voor een hondje van nog geen 30m(cairn terrier)binnendoen is ook geen optie ivm onafsluitbaar hondenluik.
Bij de puppycursus waar mijn vriendin bij zit heb ik het ook al eens gevraagd,die zeiden laat hem eens in het zwembad zwemmen en help hem alleen naar de kant als hij verdrinkt en niet zwemt,nou dat hebben we geprobeert maar dat hielp niet.Vastleggen hebben we ook al geprobeert maar bijt alle touwen door.
Een keer vloeken als hij het doet en in zijn bench stoppen hebben e heel lang geprobeert echter weer zonder resultaat.Een keer een surfplank naar hem gooien echter zonder hem te raken mocht ook niet baatten.
IEMAND TIPS?????We zijn hopeloos en mijn voet doet redelijk veel zeer

Wie herkent dit gedrag en weet hoe het af te leren is???
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Alvast bedankt voor het lezen en sorry voor de lange tekst

Voorderest is het een schat van een hond en ik zou hem echt niet kwijt willen, enkel ivm het
zwembadprobleem zou ik hem soms wel kunnen

Groetjes Melissa
Turbo(pony)
Swiffer(zwembadprobleem)
Odie(andere hond)