maar liggen er 11 mooie gezonde kangal puppies in het nest.
er liggen 5 teefjes en 6 reutjes.

moeders haalt de kranten en dekens weg ivm de warmte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HBVisser schreef:Lieve Pups maar ik vind de situatie er verre van ideaal uit zien.
Een oud stuk tapijt kan dienst doen als onderlegger, of zaagsel bijvoorbeeld.
Ik zou mijn pups nooit op een kale bodem laten liggen. Dus simpelweg de moeder de kans niet geven om zoiets te veroorzaken.
Alsnog veel plezier met de pupsels.
BraveSpots schreef:Rosita schreef:Er staan al 11 heel gemotiveerde baasjes standby om deze pups een goed begeleid leven te gaan bieden in onze maatschappij? Eigenlijk passen ze hier niet he, Kangals.
Precies mijn gedachte. Wat is je motivatie om deze honden hier te fokken?
BraveSpots schreef:Rosita schreef:Er staan al 11 heel gemotiveerde baasjes standby om deze pups een goed begeleid leven te gaan bieden in onze maatschappij? Eigenlijk passen ze hier niet he, Kangals.
Precies mijn gedachte. Wat is je motivatie om deze honden hier te fokken?
booster schreef:Rosita schreef:Er staan al 11 heel gemotiveerde baasjes standby om deze pups een goed begeleid leven te gaan bieden in onze maatschappij? Eigenlijk passen ze hier niet he, Kangals.
ze zijn bijna allemaal al verkocht. op enkele naar maar zijn nog genoeg geintreseerde die nog moeten komen kijken
BraveSpots schreef:En zijn dat allemaal baasjes die een kangal kunnen onder controle houden in Nederland en de kangal kunnen bieden wat hij nodig heeft?
Hammeke schreef:weet nog een tijd geleden op het nieuws, meneer met een Saarloos Wolfshond. Hij nam de hond altijd mee als hij met zijn paard ging buitenrijden, op een dag loopt de hond weg. nergens meer te bespeuren, op het nieuws lieten ze hem zelfs zien toen hij van 's morgens tot 's avonds met zijn paard op zoek ging naar zijn hond..
zo'n honden horen hier ook niet, en de meeste mensen kunnen véél honden de beweging niet geven die ze nodig hebben.
ThePast03 schreef:Hammeke schreef:weet nog een tijd geleden op het nieuws, meneer met een Saarloos Wolfshond. Hij nam de hond altijd mee als hij met zijn paard ging buitenrijden, op een dag loopt de hond weg. nergens meer te bespeuren, op het nieuws lieten ze hem zelfs zien toen hij van 's morgens tot 's avonds met zijn paard op zoek ging naar zijn hond..
zo'n honden horen hier ook niet, en de meeste mensen kunnen véél honden de beweging niet geven die ze nodig hebben.
Dat is wel heel apart voor een Nederlands ras dat die niet in Nederland zou horen. Het is trouwens Saarloos Wolfhond.
Bovendien gebeuren dit soort dingen wel met meer honden, dat is niet bepaald iets specifieks voor de Saarloos Wolfhond.
Hammeke schreef:ik viseerde ook niet de Saarloos Wolfhond, er zijn zoveel mensen die bv: Duitse herder, Border Collie, en nog zulke rassen die veel beweging nodig hebben, hun hond niet genoeg beweging geven.
Hammeke schreef:dat kan je dan toch van een heleboel honden zeggen..
weet nog een tijd geleden op het nieuws, meneer met een Saarloos Wolfshond. Hij nam de hond altijd mee als hij met zijn paard ging buitenrijden, op een dag loopt de hond weg. nergens meer te bespeuren, op het nieuws lieten ze hem zelfs zien toen hij van 's morgens tot 's avonds met zijn paard op zoek ging naar zijn hond..
Prrrr schreef:Als je aan de rand van een bos/hei/weidegebied woont, of op een huis met een fiks eigen stuk grond, waarom zou je dergelijke honden dan niet kunnen houden?
Driehoogachter klinkt niet als een goed idee, maar Nederland is groter dan alleen de steden. Waarom zouden deze elf dan niet goed terecht komen?
ThePast03 schreef:Dan moet je er verder ook nergens mee komen en ook zorgen dat bezoek niet in contact komt. Dan zou het kunnen, mits het ook nog mensen zijn die ruime ervaring hebben met dit soort honden.
Maar om daarvoor hier in Nederland een ras te gaan fokken? Lijkt me echt sterk dat je 11 van dit soort adressen zou kunnen vinden.