Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faniek schreef:Ik weet dat hier heel veel topics voor zijn, maar elke hond is anders en zo ook onze Oaky.
Ik zal vast beginnen hij krijgt geen BARF/KVV oid dus daar mag iedereen mooie lange verhalen hier over gaan typen, ik heb me hier zelf genoeg in verdiept ondertussen.
Echter ik werk in een dierenspeciaalzaak, hij kreeg altijd Eukanuba, nu heeft hij vrij veel ontlasting. Nu heb ik daar wel meer mensen over gehoord op Eukanuba terwijl onze oudere Tervuerense het er super op doet.
Volwassen wil ik in ieder geval op een andere voeding over stappen, ook omdat de prijzen van Eukanuba nog is leuker omhoog gaan en niet dat, dat zo'n probleem is, maar als die dan toch de helft er weer uitpoept.
Om een lang verhaal kort te maken, met de Rayon Manager van Pro Plan een gesprekje gehad en dat mocht ik zo proberen, heb hier altijd goeie verhalen over gehoord, dus wellicht mensen hier nog meer goeie/slechte ervaringen met Pro Plan?
Daarnaast ben ik is verder gaan kijken en ben ik nog diverse merken tegen gekomen o.a. Cavom, Farmfood en Bento Kronen die me aanspraken.
Toen kwam ik op de website van zooplus.nl uit en daar zag ik nog wat interessante voeders namelijk Orijen, Acana en verder stonden er voor mij nog een heleboel onbekende merken. Wellicht dat iemand anders die beter kent.
Wat de bedoeling is, is dat hij nu Eukanuba af maakt en met een jaar overstapt en dat is in oktober op een volwassen voeding. Ik ga straks ook behendigheid met hem doen dus wel activiteit.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervaring is met goeie brokken.
kohtje schreef:Er zijn ook veel nadelen van castreren hoor.