Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is zelf te doen ze groot te brengen, tenzij dit een houtduifje is, dan is het nl illegaal om hem zelf te houden, vogelopvang dus.
Wat je bij zulke kleintjes kan doen is een papje maken van ei en beschuit, en dat even een beetje weken. Maar dat kan je ze eigenlijk niet meer geven dan een dag of 2.
saskiamax schreef:er is geen dierenwinkel open.
morgen moet ik werken dus dan ben ik niet thuis maar daar is wel eend ierenwinkel.
misschien kan vanavond nog even naar een duivenmelker hier in de buurt gaan en anders vraag ik mijn broertje even of die morgen heen wil.
hoe moet ik ooit een pleegmoeder duif zoeken????
Dat is het beste
Nogmaals, dat kan echt niet meer dan 2 dagen. Dus morgen even de opvang bellen, kunnen ze kijken of het een houtduif of een andere duif is. Of gewoon zelf doen, en dan morgen even bij de dierenwinkel voer halen.. Uhm.. hoe heet dat spul *rent naar de kast om te kijken* nutribird. En dan het tiep dat voor alle vogeltjes goed is. Is een poeder dat je aanlengt met water, daar zit alles in van baksteengruis tot extra pietemientjes
Voor tips kan je mij ook pb-en, mocht je het zelf gaan doen. Heb er afgelopen zomer 2 grootgebreacht, vliegen nu los om het huis