Een asielbeestje, dus hij wordt gechipt, 1e enting en later ook gecastreerd/stereliseert.
Nou wil k natuurlijk niet helemaal onvoorbereid zijn, dus ik heb is wat zitten speuren naar wat nou echt goed voer is.
Onze kat thuis kreeg vroeger altijd whiskas, maar ben er al achter gekomen dat dat vreselijk slecht spul is.
(Misschien had ze daarom ook wel zoveel kwaaltjes, alhoewel ze wel 19 jaar is geworden)
Royal Canin lees ik erg veel goeds over, maar vind k aan de dure kant.
Dus wat is nou vergelijkbaar daarmee ? Iets in de richting als Hill's ofzo?
Kat van een vriendin van me krijgt gewoon supermarktvoer (en als kitten whiskas, door de DA aangeraden zelfs..), maar is dat nou echt zo vreselijk slecht of valt het wel mee?
En dan nog de keus tussen hard of zacht voer? Ik weet dat de meningen daar sterk over verdeeld zijn, dus graag geen discussie over maar gewoon goede adviezen. Ik heb de ruimte niet om kilo's vlees in te vriezen dus het zal hooguit voor 2 x per week zijn, als feestmaaltje dus. Welk spul kan k dan het beste nemen?
edit: en moet je altijd hetzelfde voer blijven geven, of kun je om de zoveel tijd ook is afwisselen?
Oh en nog een vraagje wat niet echt met voer te maken heeft; doen ze nou echt wat met die krabpalen?
Ik heb de meest geweldige grote palen op internet zien staan, maar onze kat speelde er vroeger noooit mee, dus zit nu een beetje in dubio. Al is t voor zo'n ukkie misschien wel super om mee te spelen.
Alvast bedankt!