Gister kwam het hok, toen alle puntjes op de I stonden mochten ze erin. Het ging super ze kregen het trapje naar beneden al door. Die avond ging ik naar ene verjaardag. Toen ik thuiskwam zag ik haar ligen. Een hele pluk. Zo'n pluk dat echt van het vel is gerukt. Ik ging direcht een zaklamp erbij halen en zag dat Iggy helemaal haar koppie kapot had, hoe kon dit nou gebeuren? Ozzy had ook zijn koppie kapot.
Ik heb hun helemaal ''onderzocht'' Iggy heeft een kale plek op haar koppie (bijna heel haar koppie, de bovenkant) en daar zitten 2 wondjes en rode plekjes. En Ozzy had ook een kale plek en wondjes (opervlakkige wondjes gelukkig, somige iets dieper) Ik heb de wondjes met water een beetje gedept dat de haren wat aan de kant gingen en heb er toen calendulazalf op gedaan (homopatish)
Maar wat is er nou eigenlijk gebeurd? Het is voor mij een raadsel! Ze hebben niet gevochten met elkaar, ik sluit het niet uit maar weet het bijna zeker. Ik weet wel dat ze heeel veel stress hebben gehad. De haren vond ik in de ren aan het gaas hangen. Dan denk ik weer, zou er een kat zijn geweest die dit heeft gedaan? Het gaas was wel aan één kant minder op spanning. Het gaas is 1bij1 cm.
Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Net een heel mooi paleisje voor die twee, en dan dit