Ik hoop dat ik hier juist ben.... Zo niet dan mag het topic uiteraard verplaatst worden

Sinds 2 weken heb ik 2 jonge katertjes in huis, Jut en Jul

1 kater was erg aan de diaree, na 2 dagen naar de dierenarts gegaan i.v.m. angst voor uitdroging e.d.
Ze hebben beide nog een keer een wormenpil gehad( deze hadden ze ook al bij de "fokker" gekregen).
Ook heb ik voor 7 dagen een antibiaticakuur gekregen, ook de andere kater is aan de diaree geslagen

Nu moet ik nog 3 ( incl vandaag) dagen en dan is de kuur afgelopen en zou het beter moeten gaan/zijn.
Als tip van de DA heb ik gekregen om ze witbrood gedrenkt in water te voeren met een heel klein beetje kittenvlees voor de smaak, dit deed ik al....
Ook als tip heb ik Brinta voeren gekregen, dit doe ik nu 2 dagen s'morgens een beetje en in de avond een beetje, ook hierdoor die ik een beetje vlees voor de smaak.
Laatst begreep ik dat rijst ook goed is tegen diaree, daar start ik vanavond mee....
Hebben jullie nog andere tips misschien??
Tevens tonen de katjes niet ziek, rennen en spelen erop los, eten verder goed en ook drinken ze voldoende, dit hou ik bij door een streepje in het bakje te krassen zodat ik kan zien hoeveel ze drinken per dag.
De tip om de DA in te schakelen heeft nu nog geen zin, ik moet toch terug als de kuur afgelopen is... Voor een check up. Dat is woensdag a.s.....
Thanks!!