Jaaaaaa, hier is ze dan, mijn kitten Beau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Jaaaaaa, hier is ze dan, mijn kitten Beau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 09:19

Afgelopen vrijdag heb ik haar op gehaald nadat mijn neef me had gesmst dat ze volledig zelfstandig waren en de moeder er eigenlijk een beetje vandoor was.......
Tijd om op te gaan halen, voordat ze over de boerderij gingen zwerver en er misschien minder leuke dingen zouden gebeuren.

Ze is nu ongeveer een week of 8 á 9 en ik zal volgende week met haar voor het eerst naar de DA gaan.
Is vanaf het begin zindelijk en eet en drinkt ook goed.
Ze is echt enorm druk %) hahaha, maar zo geweldig lief :j

Beetje verlegen
Afbeelding

Stoelpoot attack
Afbeelding

Lekker in het zonnetje
Afbeelding

Favoriete slaapplaats, haar eigen mandje
Afbeelding

OP een mooie zomerdag even met de baas buiten spelen
Afbeelding

Afbeelding

En toch wel een beetje fotomodel

Afbeelding

Schatje niet?

afwasborstel

Re: Jaaaaaa, hier is ze dan, mijn kitten Beau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:20

Echt een schatje zeg! Jammer dat ze zo snel groot zijn :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:20

BB > BB-itp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:43

Wat een schatje! Hebben jullie zo'n goede afgesloten tuin dat ze meteen naar buiten kan? :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 10:45

Nee :+ En ze loopt ook alleen maar even buiten als ik er ook ben en ik hou haar dan heel goed in de gaten. Meestal spelen we gewoon een beetje in het gras :j Als ze wegloopt ga ik haar weer halen :+
In het begin was het een beetje moeilijk want toen wilde ze niet plassen op de bak, snapte ze nog niet helemaal :+ Maar goed ik wilde het ook niet her en der in huis, dus ik had haar even in het gras gezet om te kijken of ze ook nodig moest plassen en dat was zo ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:45

Wat een mooi tijgertje. :)
Op de laatste foto is het net of ze twee halsbanden om heeft. :+:

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 10:47

Ja dat hoor ik idd wel meer hoor :j Ze is erg donker, pas als ze beweegt zie je dat ze over haar hele lichaam getekend is.
ze is sinds de geboorte ook nog weer donkerder geworden en ze heeft een beetje dat bronsachtige rond haar hoofd gekregen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:03

Wow, super knap dat je dat durft. Onze kat mocht pas na 4 weken voorzichtig in een helemaal afgesloten achtertuin. Blijkt dat dat niet helemaal onnodig was want de kitten van de buren mocht meteen na 1 week in de voortuin en die is overreden. ;( :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 11:05

Nou ja ik blijf er bij natuurlijk ;) Dus ver weg gaat ze niet hoor en elke dag een kwartiertje/half uurtje en ze is helemaal bek af :+ Ze speelt trouwens in huis ook enorm veel. Ik heb niet het idee dat ze het heel erg vind dat ze nu niet naar buiten kan, terwijl ze natuurlijk van de boerderij komt en altijd buiten gewend is. Genoeg te ontdekken nog in huis denk ik :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:08

SAKKIA schreef:
Nee :+ En ze loopt ook alleen maar even buiten als ik er ook ben en ik hou haar dan heel goed in de gaten. Meestal spelen we gewoon een beetje in het gras :j Als ze wegloopt ga ik haar weer halen :+
In het begin was het een beetje moeilijk want toen wilde ze niet plassen op de bak, snapte ze nog niet helemaal :+ Maar goed ik wilde het ook niet her en der in huis, dus ik had haar even in het gras gezet om te kijken of ze ook nodig moest plassen en dat was zo ;)

Hey meid wat een leuk katje
Je hebt ook katten die gewoon het fijnst vinden lekker buiten te plassen ;)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:05

Aaaah wat een schatje!
Echt een fotomodelletje! :+:

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 09:04

Ja nou ze doet nu alles wel netjes op de bak hoor :j wel met het gevolg dat de kattebakkorrels overal liggen, maar goed dat maakt niet uit. Ze is vooral 's morgens heel erg druk.
Gisteren was ik in slaap gevallen op de bank :+ Word ik wakker ligt zij tegen me aan ook te slapen :+:
Ben er wel achter dat je haar echt voorzichtig moet behandelen want ze is toch snel wel wat bangig e.d.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:33

Ik heb je topic gevonden!!!
Wat een vreselijk lekker ding is het zeg, heerlijk smoeltje!!!
Leuke naam ook!
Mijn kitten is nu bijna 10 weken oud en weegt zo.n 1,3 kilo. Dat was wat aan de grote en zware kant volgens de DA. Ben benieuwd hoe groot e zwaar de jouwe is :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 10:35

Ja misschien kan ik haar vanavond eens op de keukenweegschaal zetten. Ik ben ook wel benieuwd namelijk, ze eet namelijk als een kat in de hongerswinter :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:38

ik ben geen voorstander van een kit alleen in huis hebben, kittens moet elkaar hebben om te spelen. en de mens ook wel :+

dus nog eentje halen dan maar

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 10:39

tita schreef:
ik ben geen voorstander van een kit alleen in huis hebben, kittens moet elkaar hebben om te spelen. en de mens ook wel :+

dus nog eentje halen dan maar

Wou ik ook wel maar vriendlief niet. Heb er nog over nagedacht stiekum twee mee te nemen, maar ik denk dat ik dan met twee kittens terug kon gaan wonen bij mijn ouders :+

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:40

oef dat mij denken aan toen onze poes nog klein was..
heerlijk die droppies...
Geniet lekker van deze mooierd!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:41

Herkenbaar Sakkia, mijn monstertje is ook onverzadigbaar! Hij eet zelfs het voer van de andere poes op als deze even niet kijkt. Ik geef hem meerdere keren per dag een klein beetje voer, en dan valt hij aan alsof hij 3 dagen niet gegeten heeft :D

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:42

Aaaaah, ik kan over een week of 5 mijn frummeltje ophalen! Ik heb hem Plum(metje) genoemd en ben gister weer even wezen kijken. Hij is zó leuk :j Zwart met 4 witte pootjes tot aan zijn buikje, zwart koppie met een witte onderkaak en een wit puntje aan zijn staart! Hij heeft 2 mama's (jaja, heuse lesbische katten die een co-ouderschap over de kittens hebben _O- :') ) en drinkt ook bij allebei dus hij wordt al lekker groot/dik! :Y)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 10:46

Ja 's morgens geef ik hem altijd een klein beetje vlees (vind ze nou niet echt lekker :n ) en een beetje poezenmelk. De rest van de dag krijgt ze steeds een beetje brokjes en gewoon vers water. "s avonds voor het slapen gaan krijgt ze weer een beetje melk en dat gaat ook direct op (boeren dan joh :+ ) als het op is vul ik het weer met vers water :j en krijgt ze brokjes voor de nacht :j

Gaan die van jullie straks ook naar buiten?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:58

Wij hebben de tuin afgezet en hij mag nu al iedere dag eventjes naar buiten. Vind ie prachtig! Hij raced de hele tuin door en springt dwars door de planten heen.
Onze vorige kat is doodgereden op straat, dus ze mogen nu niet meer uit de tuin.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 11:00

Oh ik laat die van ons ook gewoon los in de tuin :j Maar dan blijf ik er wel bij aangezien onze tuin niet afgesloten is.

Onze oude poes is verdwenen op 27 jan. jl. gewoon 's morgens naar het werk gegaan de poes naar buiten gedaan en er nooit meer iets van vernomen :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:05

Wat vreselijk zeg, wij hadden ook onze kat 's morgens naar buiten gedaan en 's avonds kwam hij ook niet thuis, toen zijn we al uren gaan zoeken. maar wij weten nu wel wat er gebeurt is. Voor jou moet het moeilijk zijn, volgens mij blijf je maar zoeken en kijken in ieder straatje...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 11:10

Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt weken aan het zoeken ben geweest en ik hoorde haar natuurlijk overal en tuurlijk hadden mensen haar gezien, dus steeds werd de hoop weer aangewakkerd :n En ik heb het nog nooit zo vreselijk koud gehad als toen. Elke avond na het eten, ging ik helemaal ingepakt naar huis met een zaklamp, het was toen namelijk echt heeeeeeeeeel erg koud.

Dit is haar, 8 jaar was ze en de kitten die we nu hebben heeft qua karakter heel veel dezelfde dinegn
Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:15

Jeetje zeg, moet echt een ramp zijn geweest voor je...
Gelukkig lijkt mijn kitten niet op de vorige kat. Hij is minder ondernemend, maar ik hoop dat dat alleen maar een goed teken is... Chase is onder een auto terecht gekomen...