ik heb toen mijn rammetje verkocht en mijn vrouwtje (voedster dus) even de rust gegeven alvoren r te laten dekken door het rammetje van n stalgenootje, afgelopen donderdag was ze uitgerekend, wij gingen vrijdagmiddag voor n weekeindje weg (zul je net zien) komen we zondagmiddag thuids, geen vlekkie (konijn) te zien, ze had zich verscholen in het nachtgedeelte, toen ze na half uurte weer in dag gedeelte kwam toch voorzichting deurtje open en naar binenn geloerd, niks te zien, nouja zo is dat 2 uur aan de gang gegaan, toen ik later nog s keek in t nachtgedeelte zag ik de plukken haar van zichzelf die ze had gemaakt bewogen!!!!! ze leefden nu dus, wauw werd r helemaal hyper door maar het t deurtje maar snel dicht gedaan, in de uren die erop volgden heeft vlekkie elk stro-tje en hooi-tje die ze in r dag gedeelte had vertschoven naar t nacht gedeelte, je zou bijna kunnen zeggen dat ze de kleintjes ingesloten heeft.
heb nog niet gezien dat ze er zelf in gaat maar ga r maar vanuit dat ze dat wel doet. ik voed haar nu extra en wacht spannend af wanneer die kleine neusjes vanzelf naar buiten komen, vind iig wel dat mijn kleine dweil konijntje een super goede mama is, hoef dus niet bang te zijn dat ze dit nestje zal verwaarlozen waardoor de kleintjes sterven, daar was ik gezien het verleden wel beetje bang voor!! dus thumbs up voor vlekkie