Ik kom thuis om me even om te kleden dus ik ga naar boven.
Eenmaal boven zie ik iets op een shirt zitten dat op de grond ligt.
Ik dacht in eerste instantie dat het een pad was omdat hij op dezelfde manier bewoog als een pad.
Toen ik het op wou pakken zag ik dat heel iets anders was nl. een baby vleermuis.
Daarna het beestje voorzichtje in een doosje gedaan.
Toen ben ik op internet gaan zoeken wat je met zo'n beestje moet doen, want ik had echt geen flauw idee. Ik kon hem niet op mijn kamer laten zitten en buiten neer zetten vond ik ook niet zo slim omdat het echt nog maar een heel kleintje was aangezien hij nog geen haren had.
We hadden wat telefoonnummers gevonden op internet dus zijn we gelijk gaan bellen.
In het begin werden we echt van het kastje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk hadden we iemand gevonden waar we de vleermuis naar toe konden brengen. (was ondertussen al vijf uur later) Ik had ook nog gelezen dat je kon proberen of hij wat wilde eten. Ik had koffiemelk verdund met water op een theelepeltje gedaan. Hij snapte er niks van maar hij heeft uiteindelijk toch nog wat binnen gekregen.
Zo gezegd zo gedaan dus wij met vleermuis naar Den Bosch gereden.
Die man was lid van een vleermuizenvereniging en was aangenaam verrast wat wij allemaal voor het beestje hadden gedaan. Ik hoorde van de man dat de vleermuis diezelfde avond nog opgehaal zou worden door iemand van de opvang.
Ben wel benieuwd of hij het uiteindelijk overleeft. Ik zal eind van de week nog even kijken of ik nog iets te weten kan komen.
Dit was het vleermuisje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DPSVYF8V.jpg