Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RedPassion schreef:Jorieke schreef:ze zijn echt heel groot; ik denk een grote van een mandarijn, misschien groter.
Oei, dat is wel heel groot. Dan zou ik er mee stoppen hoor, hoe moeilijk ook. Dat is echt gigantisch groot voor zo'n diertje, daar moet ze wel last hebben.
zonnebloem18 schreef:Dat is wel echt heel groot hoor.
Als ze nou jonger was geweest had je nog een operatie kunnen wagen maar nu is dat denk ik niet verstandig.
Ik zou als ik jou was dinsdag even bellen met de kliniek die ik hierboven aanraadde.
Aims schreef:Het spijt me zeer, maar hier had je sneller wat mee moeten doen
Ik snap dat het onwijs moeilijk is om afscheid te nemen van je beestje (ik zou er niet aan moeten denken! Maar heleaas gebeurt het ooit), maar deze tumoren zijn ónwijs groot.
Ik zou als ik jou was dinsdag een afspraak maken bij de DA.
3 jaar is een hele mooie leeftijd
In ieder geval succes/sterkte met je beslissing.
Jorieke schreef:Jambo staat ingeschreven bij ELKE dierenarts, ook in Leeuwarden. Ik ga dinsdag een afspraak maken..
Jambo's zusje, Smeagol, is drie weken geleden overleden.. daar laten inslapen. Pff, het is toch wat. Ik heb mijn ratjes al drie jaar en ben behoorlijk gehecht aan ze.
zonnebloem18 schreef:Jorieke schreef:Jambo staat ingeschreven bij ELKE dierenarts, ook in Leeuwarden. Ik ga dinsdag een afspraak maken..
Jambo's zusje, Smeagol, is drie weken geleden overleden.. daar laten inslapen. Pff, het is toch wat. Ik heb mijn ratjes al drie jaar en ben behoorlijk gehecht aan ze.
Ja maar helaas is niet elke dierenarts goed met ratten.
Van dierenkliniek Leeuwarden is inmiddels vrij bekend dat daar 2 dierenartsen zitten die echt goed zijn met ratten en je niet zomaar iets voor zullen schrijven of aanraden om geld te verdienen.