Ik heb sinds gister een opvang hond in huis, alleen voor een paar nachtjes daarna gaat ze naar iemand anders, het is een Golden Retriever teef die een paar dagen geleden is gesteriliseerd. Nou heeft wel dus een opgezette muts en gister is er een reu opgeklommen waar ze ook echt voor bleef staan, staartje opzij enzo. Ze lijkt dus knetterloops, maar de hechtingen van de sterilisatie zitten er nog in. Hoe kan dit? Iemand ervaring, ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, maar al mijn dieren zijn mannen.
Ik mag toch hopen dat de DA haar niet gesteriliseerd heeft toen de loopsheid op kwam. Dat moet altijd tussen 2 loopsheden in. Of zou dit haar eerste loopsheid zijn?
Vloeit ze ook? Dan zou het foute boel zijn namelijk.
Ik zie niks vloeien nee, dat hou ik wel goed in de gaten en ik heb een lichte vloer en lichte bank dus dat had ik moeten zien aangezien ze heel de tijd lekker naast me op de bank ligt. En ze komt uit Turkije, daar zijn de dierenartsen volgens mij niet altijd even netjes met dat soort dingen.
Ik weet niet wat er allemaal uitgehaald is, het is in Turkije gedaan en ze is gisteren pas in NL aangekomen, dus ze is nu net een dag bij me, maar de eerste reu die we tegenkwamen zat er binnen een paar tellen boven op. En ze vond het wel best.
Haha, geweldige foto, die ziet er inderdaad uit als een eh... slettebak!
amazone77
Geplaatst: 30-05-09 20:29
een teef dat haar eigen laat deken vloeit niet meer.... een reu zal een teef dat nog vloeit niet deken,dan is het nog te vroeg........omdat ze het toelaat denk ik dat ze loops is........houd ze haar staart ook voor de reu op zij?
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-09 20:30
hahahaha ja vooral met die lampekap toch. Jep ze houdt haar staart ook opzij
loops dus haha nou als het allemaal goed is uitgevoerd dan zal ze geen babys krijgen haha ik zou alleen niet toelaten dat de reu haar echt zal dekken.......echt dekken is dus als ze samen vast komen te zitten in elkaar,denk niet dat er dat nu goed voor is.
nee we hebben hem er ook gelijk afgehaald en naar binnen gedaan, maar ze bleef wel echt bij de deur staan om naar hem te kijken, blonde sloerie. Zal ik haar Paris noemen?
whaha noem haar fiets.. ik dacht al.. uh wat verzin jij een gekke naam maar ik snap hem...
sloerie is wel een toepasselijke naam
maar ik denk toch dat ze in turkije is geopereerd terwijl ze loops was.. is erg risicovol, dus maar goed dat dat goed is gegaan.. hoelang is het geleden? want ze zijn nog een paar maanden vruchtbaar na de castratie.. (sterrilisatie)
Helaas dat ik er nu geen honden bij kan nemen. Heb e r 2 en 1tje is echt oud aan het worden. Die kan het nu niet aan om er een andere hond bij te hebben
Brainless
Geplaatst: 30-05-09 23:38
rockwitch schreef:
.........blonde sloerie. Zal ik haar Paris noemen?
Ik ben haar baas niet brainless ;-p Ik weet niet zeker hoe lang geleden ze geopereerd is, je ziet nog wel een wond. En ze is nog hardstikke kaal op dr buik. Ze moet nog steeds de kap op, want ze blijft er ook niet vanaf en dan gaat ze haar eigen haar uit trekken.
ja dat gaan we zeker doen, maar zou ze dan nog echt zwanger kunnen worden nu? Ik weet natuurlijk niet of haar baarmoeder of alleen de eierstokken eruit zijn gehaald. Nou ja we houden haar zowiezo goed in de gaten.
Is er geen kans dat ze in turkije steriliseren zoals bij mensen? Dus alleen de eileiders doorknippen?
XoNo
Geplaatst: 31-05-09 09:19
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt nog vruchtbaar is. Ook als alleen haar eierstokken eruit gehaald zijn, dan nog moet er een eitje zijn dat in de baarmoeder bevrucht kan worden, toch? Er is altijd wel een onderdeel dat ontbreekt.