T was me een dagje wel zeg!..
Gisteravond vond ik me cavia Rambo een beetje slapjes overkomen, vandaag nog steeds dus ik wou het even aanzien en als het niet ging morgen naar de DA.. Een vriendin van mij was hier en we gingen film kijken, ik vond Rambo een beetje raar doen dus wij gelijk de DA gebeld, daar kon ik morgen pas terecht. Toen 5 Da's gebeld en bij de 6de kon ik nu pas terecht! Niemand was thuis dus wij hop de bus in met de cavia naar de DA. Daar eindelijk aangekomen naar een lange reis bleek het helemaal niet goed met hem te gaan.
Hij was veel te mager, keek niet goed uit zijn ogen en ademde heel zwaar. Ook had hij haaruitval.
De Da had hem gewogen en hij was 45O gram, Toen ging hij naar zijn tanden en kiezen kijken maar daar was niks mee, hij is ook pas 7 maanden oud..
Nu blijkt het dus dat hij een fikse longontsteking heeft en hij is uitgedroogt. Waarschijnlijk had hij dit al toen ik hem kreeg ( 2 mei, verjaardags cadeau, hij kwam uit het asiel ). Nu moet hij een nachtje blijven en heeft antibiotica gehad en komt vanavond aan het vocht infuus.. Morgen word ik gebeld over hoe en wat, wat er verder met hem gaat gebeuren.. Waarschijnlijk red mijn arme cavia het niet

En toen kwam de rekening, Gelukkig had ik mijn pinpas bij me en vandaag me loon gekregen want s'avonds moest je gelijk betalen.. Tsja ik kreeg een cavia onder de voorwaarde: ik moest alles zelf voor hem betalen en ook als er wat mee gebeurde..
131,25 en dan zijn we er nog niet, als hij het haalt krijgt hij medicijnen mee naar huis of hij word ingeslapen..
Mijn vriendin zei dat je dat voor je cavia over hebt, jaja de DA vond het goed van me en veel mensen konden een voorbeeld van me nemen.. Een 17 jarig meisje wat zoveel voor haar cavia overheeft

Oke nu maar hopen dat mijn kleine pruik er boven op komt