Ik heb Guus gekregen op de basisschool en zit alweer in het tweede van het HBO. Hij is nu ongeveer 7 jaar bij mij en is al een derdehands konijn. Een vriendinnetje had hem al 2/3 jaar en hun hebben hem ook gekregen, ik gok wle als jong konijntje.
De dierenarts denkt dat hij 10 is.
Je merkt nu wel echt dat hij oud aan het worden is, toch al aan het afvallen, hij heeft olifantentantjes(voor) die ik eens in de 6/8 weken laat slijpen en zijn huid is erg dun op sommige plekken.
Een poos geleden zat hij steeds stil in een hoekje in de tuin en daar kon hij uren zitten. Nu loopt voortaan de hond ook mee in de tuin en ze vinden elkaar erg interessant.
Nu ik hem weer in de tuin heb staan rent hij vrolijk heel de tuin door. Nog nooit is hij ontsnapt en de afgelopen twee weken alweer 2 keer. Hij heeft weer een hoop energie en het is super om hem weer zo te zien!
Ik was benieuwd of jullie ook konijnen op leeftijd hebben. Wat is nu 'echt' oud? en zijn die van jullie ook zo lekker vrolijk?
Mijne straat trouwens alleen, al vanaf dat ik hem kreeg dus hebben er geen nieuw konijn bij gekocht.