Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liezel1 schreef:Krokant:
Samenstelling: Kip, rund en lamsvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), eiwit-extracten, bietenpulp, oliën, kip- en schapenvet, Biofood natuurkruiden, tarwe, maïs, lecithine, plantaardige vitamines en mineralen (pre-mix).
Citaat:Diner:
Samenstelling: Kip, lam en rundvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), eiwit-extracten, ontsloten granen, maïsvlokken, erwten, prei, wortel, oliën en kip- en schapenvet, lecithine, plantaardige vitamines, mineralen (pre-mix).
Citaat:Lam en Rijst:
Samenstelling: Lamsvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), eiwitextracten en oliën, bietenpulp, lecithine, kip- en schapenvet, gist, rijst, maïs, plantaardige vitamines en mineralen (pre-mix).
Citaat:Geperst:
Samenstelling: Kip, lam en rundvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), maïs, rijst, eiwitextracten, gist, ontsloten granen, lecithine, oliën, rund- en kipvet, mineralen (pre-mix), Biofood natuurkruiden, plantaardige vitamines.
Als je dan al een voer met vulmiddelen voert, kun je nog het beste rijst hebben, omdat dit voor de hond het makkelijkst te verteren is. Er is praktisch geen enkele brok waar geen vulmiddelen in zitten, maar dit zit er vol mee 
Mijn honden krijgen deels kvv en deels barf (nja, nrv, hoef je het noemen wilt) en als ze al uit logeren gaan (liefst niet natuurlijk
), dan gaan ze naar mijn moeder en die voert haar honden alleen maar nrv. Ze heeft flink wat vriezerinhoud, dus ik weet zeker dat ze mijn honden wel wil voeren zoals ik ze voer, maar anders kunnen ze altijd nog op kvv
Mijn honden gaan beslist niet meer op brok, zeker niet alleen omdat dit voor logeerpartijtjes makkelijker zou zijn. 

Laika schreef:Bietenpulp, granen, mais, tarwe rijst horen niet echt thuis in een carnivoor. Maar laten deze ingredienten nou in nagenoeg elke brok te vinden zijn. Niet alleen in de genoemde biofood, maar ook in alle andere, ook de "betere" merken.

MamboBeach schreef:Ik kan me voorstellen dat ze het veel lekkerder vinden hoor!
Heb wel eens vlees gegeven maar ik vind dat ze enorm van uit hun giechel gaan stinken.
En de JRT poept frettenkeutels
En dat maar 1 keer per dag!