Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Krokant:
Samenstelling: Kip, rund en lamsvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), eiwit-extracten, bietenpulp, oliën, kip- en schapenvet, Biofood natuurkruiden, tarwe, maïs, lecithine, plantaardige vitamines en mineralen (pre-mix).
Citaat:Diner:
Samenstelling: Kip, lam en rundvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), eiwit-extracten, ontsloten granen, maïsvlokken, erwten, prei, wortel, oliën en kip- en schapenvet, lecithine, plantaardige vitamines, mineralen (pre-mix).
Citaat:Lam en Rijst:
Samenstelling: Lamsvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), eiwitextracten en oliën, bietenpulp, lecithine, kip- en schapenvet, gist, rijst, maïs, plantaardige vitamines en mineralen (pre-mix).
Citaat:Geperst:
Samenstelling: Kip, lam en rundvlees en dierlijke bijproducten (lever, hart en pens), maïs, rijst, eiwitextracten, gist, ontsloten granen, lecithine, oliën, rund- en kipvet, mineralen (pre-mix), Biofood natuurkruiden, plantaardige vitamines.
Laika schreef:Bietenpulp, granen, mais, tarwe rijst horen niet echt thuis in een carnivoor. Maar laten deze ingredienten nou in nagenoeg elke brok te vinden zijn. Niet alleen in de genoemde biofood, maar ook in alle andere, ook de "betere" merken.
MamboBeach schreef:Ik kan me voorstellen dat ze het veel lekkerder vinden hoor!
Heb wel eens vlees gegeven maar ik vind dat ze enorm van uit hun giechel gaan stinken.