Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BinkieDusty schreef:De kosten van mijn vriend zijn kat was iets van bijna 60 euro en ze wou niet.. Dus denk dat een rat wel veel goedkoper is. Misschien even bij de da informeren? Bij de andere rat zou je weer een jong ding kunnen doen als die heimwee blijft houden. Alleen even kijken dat je geen 2 mannen samen houdt
Heel veel sterkte in elk geval. Tis nooit leuk om zo'n beslissing te moeten maken..
Ashkerlon schreef:inslapen kost bij mijn dierenarts ongeveer 30 euro (gewoon consult is doorgaans 28 euro)
ik weet niet hoe oud je andere ratje is, maar ik zou haar niet alleen laten zitten. zoek een goeie opvang of rattery, en ga op zoek naar een nieuw vriendje. als je tweede ratje alleen achter blijft gaat ze zeker wegkwijnen.
echter, als je ratje met het gezwel een vrouwtje is, is er veel kans dat het om een mammatumor gaat (melkklier) en die zijn doorgaans heel gemakkelijk weg te halen, op voorwaarde dat je DA verstand heeft van ratten. Afhankelijk van de leeftijd kan je misschien nog een operatie overwegen.
horseylove schreef:BinkieDusty schreef:De kosten van mijn vriend zijn kat was iets van bijna 60 euro en ze wou niet.. Dus denk dat een rat wel veel goedkoper is. Misschien even bij de da informeren? Bij de andere rat zou je weer een jong ding kunnen doen als die heimwee blijft houden. Alleen even kijken dat je geen 2 mannen samen houdt
Heel veel sterkte in elk geval. Tis nooit leuk om zo'n beslissing te moeten maken..
Samen zetten met andere gaat niet :S
dan slachten ze elkaar af
russel schreef:Waarom mag hij niet gewoon van ouderdom dood gaan? Dat gezwel doet hem toch niets? Mijn hond is ook oud en zit ook vol bulten. Gewoon laten leven en de natuur zal zijn ding doen.
russel schreef:Waarom mag hij niet gewoon van ouderdom dood gaan? Dat gezwel doet hem toch niets? Mijn hond is ook oud en zit ook vol bulten. Gewoon laten leven en de natuur zal zijn ding doen.