Hoor ik een hele zielig miauw van buiten en zie ik hem angstig door de luxaflex heen turen. Ik voelde me zoooo schuldig.
Hij was helemaal bang toen hij binnen kwam en ik vond mezelf zo stom dat ik daar niet op gelet had gisteren. Nu durft ie natuurlijk helemaal niet meer naar buiten. Hij raakt altijd al in paniek wanneer je de deur dichttrekt, daarom laat ik 'm voor hem altijd open staan en nu heeft hij een hele nacht lang voor een dichte deur gezeten. Mijn arme schatje
Hebben meer mensen wel eens iets gedaan met hun huisdier waarna ze zich wel voor de kop konden slaan?

Toen ik 'm binnen liet mocht ik 'm zelfs knuffelen en dat wil ie verder nooit. Kan je nagaan hoe blij hij dus was. 

mijn ouders hebben mijn oude kat wel een keer of 3 buiten gelaten snachts terwijl hij dat hartstikke eng vind een keer is ie zelf een nacht of 5 weg gebleven we denken opgesloten gezeten
maar op een dag wilde ik een ovenschotel klaar maken en die ovenschalen liggen in een lade onder de oven (gasstel met oven in een heb ik )
aanzetten die boel... Garfield ging miauwen want ik dat zag ik aan zijn mond hij ging op een afstandje van de oven zitten en elke keer zocht ie mijn ogen open en keek richting de oven ..later ging ie naast de oven zitten en met poot tikte hij de lade aan.
heb ik er van geleerd
Mijn moeder heeft haar opgepakt en toen kwam ze alweer rustig bij. Heb de fret nooit meer durven pakken, niet alleen omdat ze beet, maar ook omdat ik bang was dat hetzelfde zou gebeuren.
De kat zit 's nachts nooit buiten, kan me ook niet meer herinneren waar ik toen met mijn kop zat. Heb me vreselijk schuldig gevoeld
Lekker handig, die van mij zijn doodsbang voor de fohn als ik 'm aanzet rennen ze al weg. Vroeger (bij mijn moeder thuis) droogde ik mijn katten af met een handdoekje als ze heel nat binnenkwamen. Vonden ze ook heel lekker.
Maak de spullen van de ratten altijd schoon in de badkuip, en poezels bemoeien zich er altijd mee, en ik spetter nog al, badranden dus nat, tjaaah dan vallen ze er in