Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babsiej schreef:Ik denk dat dat enorm verschilt per kat ...
En denk ook dat de baasjes de katten wel kennen .. Mijn sphynxen zitten ook los in de wachtkamer op de arm lekker knuffelen en rondkijken en zijn voor niets of niemand bang..
De bengaal houd ik maar wijselijk in t mandjeOp straat of auto zit alles in een mandje...
Mitxa schreef:Babsiej schreef:Ik denk dat dat enorm verschilt per kat ...
En denk ook dat de baasjes de katten wel kennen .. Mijn sphynxen zitten ook los in de wachtkamer op de arm lekker knuffelen en rondkijken en zijn voor niets of niemand bang..
De bengaal houd ik maar wijselijk in t mandjeOp straat of auto zit alles in een mandje...
Het hoeft natuurlijk niet altijd jouw kat te zijn die iets doet... Een andermans hond waarvan het baasje er niet de baas over kan kan jouw kat ook altijd iets aandoen
MoonChloe schreef:Idd ik vind het altijd wel netjes als ze in hun mandje/kooitje moeten. Straks loopt er een hond binnen die katten haat.. Tja dan ben je niet blij denk ik.
Mijn kat gaat sowieso altijd in zijn reismand, anders krabt hij je helemaal open.. (thuis in het huis kun je bij wijze van spreken in zijn ogen prikken en dan bijt/krabt hij nog niet eens).. maar als mijn kat voelt dat hij naar DA moet.....
cissy schreef:mijn katten gaan nooit los mee naar de DA, ben veel te bang dat ze kwijtraken.
Waar ik me ook aan kan ergeren is dat als ze wél in een mandje zitten, de mensen het mandje dan beethouden alsof er niks in zit en het arme dier helemaal zeeziek schommelen![]()
![]()
De mand slingert dan van links naar rechts en wordt dan met een plof op de tafel of balie geslingerd, arme beessies. Ik doe met mn katten in koffertje net zo zuinig als met mijn paard in de trailer