Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ambiiee schreef:sorry, maar je kan weten dat met dit soort rassen gesjoemelt word.. Als je dit soort honden koopt, zorg dan altijd dat je zn hele paspoor na kijkt,
ThePast03 schreef:Ambiiee schreef:sorry, maar je kan weten dat met dit soort rassen gesjoemelt word.. Als je dit soort honden koopt, zorg dan altijd dat je zn hele paspoor na kijkt,
Dat heeft alleen zin als de hond gechipt is.
Het gebeurd helaas heel vaak dat er paspoorten bij honden worden meegegeven die niet bij de hond horen, ook bij pups gebeurd dat meer dan mensen willen weten. En echt niet alleen bij dit soort honden.
TS gewoon even met de dierenarts overleggen voor wat betreft de inentingen. Eventueel kan die de basisenting nogmaals geven.
Vergeet ook niet te ontwormen.
Lady: Bij een hond die niet gechipt is zit nooit een stamboom, de RvB kan hier dus zeker niet helpen.
Ambiiee schreef:Ik bedoel nakijken of er een chip instaat... Die staat er gewoon in, je meot tegenwoordig heel goed kijken bij dit soort honden.. Liever 10x, dan geen x..
En pitt of een staff mag je toch niet zonder stamboom verkopen? En ik zie in je profiel dat je 17 bent.. Kunnen je ouders niet helpen?!
Lady1969 schreef:Weet ik, maar ik had nergens gelezen dat er geen chip aanwezig was, ja geen stickers maar dan nog kan er wel een chip inzitten (maar zal idd wel niet...)
Beccz schreef:Bedankt hoor, maar het probleem is dat hij dus geen chip niks heeft
Beccz schreef:In iedergeval een schat, maar ik ben heel erg bang dat het hele paspoort niet bij mijn hond past,.