Hihi. Is weer eens wat anders dan speeltjes terug komen brengen.
Onze katten zijn ook regelmatig in de wastafel terug te vinden. Blijven rare beesten, katten.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-09 23:06
Ze kwam een keer met een touwtje aanzetten wat ze om mijn been en de tafelpoot wikkelde. Die gooide ik weg en die kwam ze dus terugbrengen. Toen heb ik blijkbaar een tampon ergens neergelegd en die kwam ze brengen..dus ik gooide hem weg en binnen tien tellen lag ie weer naast mij.
Hahah grappig 1 van mijn katten apporteerd van die klosjes waar van dat naai draad omheen zit.
Sita_
Geplaatst: 29-04-09 23:07
Geweldig! Het bewijs dat mijn kat niet als enige dit soort gedrag vertoont.. Onze kat apporteerd ook vanalles, ligt en drinkt uit de wastafel, gaat ook mee onder de douche als ze de kans krijgt, naar de wc, en ga zo maar door..
Euh, het ging eigenlijk vanzelf. Ze wilde spelen en ik niet en toen gooide ik een keer het touwtje weg wat er naast haar lag en tot mijn verbazing kwam ze het terugbrengen. Toen maar een tampon gegooid en jahoor, die kwam ze ook terubrengen. Als ik op de bank zit komt ze hem ook echt op mijn schoot brengen, zit ik op bed dan brengt ze hem op bed.