Zaterdagochtend komt zij krols de woonkamer inlopen. Gebeld met de katereigenaar en de persoon die de dekfaciliteiten aanbiedt en afgesproken dat zij zondag na de show mee zou gaan om gedekt te worden door deze kater. Ze is nu een jaar, heeft al een pyo gehad en ik wilde er niet meer mee wachten.
Zaterdagavond Akyra en 2B opgesloten in de kamer van Mojo, zodat ik zondagochtend voor vertrek naar de show heel vroeg niet als een gek hoefde te gaan zoeken naar de dames (die zijn een ster in verstoppen). Om 23.30 ging ik nog een lekker hapje brengen en binnengekomen schiet Akyra langs me de kamer uit. Geen ramp natuurlijk, maar tot mijn grote schrik staat het raam open

Alles voor de rest opgesloten en tig rondjes door de buurt gelopen, op zoek naar de lellebel. Onvindbaar, onhoorbaar, niets, nada, niente. Om 01.00 gaan slapen en 04.15 er weer uit en weer rondjes lopen, geheel weg. oliebol, oliebol, oliebol.
Uiteindelijk alsnog om 05.50 vertrokken richting show, alles opengezet zodat ze erin kon en de rest opgesloten, zodat zij er niet uit konden.
Thuisgekomen van show zie ik 2 grote katers door mijn tuin struinen. Kind gedropt in bed, gezocht naar 2B die zowaar onder mijn bed lag en alles weer dicht gegooid. De ene kater ken ik, haantje de voorste, maar wel geholpen en van de achterburen. Dat is dus geen probleem. Maar de dikke grote cyper met even dikke grote ballen was mij onbekend. Gegarandeerd heeft zij dus een heftige tijd gehad met deze man

Al met al, ze is nog steeds krols, gaan we nu heel hard duimen dat er geen kittens gaan komen. Ze zit nu apart tot ze opnieuw getest is op FIV/FELV. Even overleggen met de DA wat de beste periode is in verband met eventuele incubatietijd. Ik weet het ook niet meer van Nevil.
Het is mijn eigen fout, sla mezelf wel 1000 keer voor de kop en baal als een stekker. Maar veranderen kan ik het niet meer, dus ga nu duimen draaien.
En als ze wel zwanger blijkt te zijn, wordt ze niet afgespoten. Heb dit eerder gedaan, maar redenen genoeg om het niet meer te doen. Als ze dragend is, hebben we over welgeteld 64 dagen ongeveer een slipnestje