Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lonneke schreef:het is iig geen yucca. die heeft, zoals ik al dacht, veel bredere bladeren. maar van kattegras gaan ze toch ook kotsen? dan ben ik nog niet van mijn probleem af. of is dat juist niet zo?
patserke schreef:mijn kat eet ook graag planten, hij heeft er eigenlijk nog nooit van overgegeven...
die anit haarbal pasta. komt dan alleen de haren eruit? of ook gewoon uit zich zelf?
@smokey17 kan ook wel vriendelijker toch die laatste zin
smokey17 schreef:tja dit soort dingen krijg je als je katten niet buiten komen.
Katten krijgen nou eenmaal haarballen en daar is niks aan te doen. Ja kaal scheren.
Het is niet meer dan logisch dat ze aan je planten eten. De haarballen zitten in de weg, en aangezien ze niet naar buiten mogen kunnen ze geen gras eten en niet buiten hun haarballen uitspugen.
Jij laat je katten niet buiten. Dus ook niet mekkeren over vlekken waar dan ook. Voor een kat is het ook niet prettig om zulke scherpe bladeren te moeten eten
lonneke schreef:smokey17 schreef:tja dit soort dingen krijg je als je katten niet buiten komen.
Katten krijgen nou eenmaal haarballen en daar is niks aan te doen. Ja kaal scheren.
Het is niet meer dan logisch dat ze aan je planten eten. De haarballen zitten in de weg, en aangezien ze niet naar buiten mogen kunnen ze geen gras eten en niet buiten hun haarballen uitspugen.
Jij laat je katten niet buiten. Dus ook niet mekkeren over vlekken waar dan ook. Voor een kat is het ook niet prettig om zulke scherpe bladeren te moeten eten
haalloooo zeg hee kan het wat minder??? komt niet echt vriendelijk over. alsof ik niet goed voor mijn katten ben omdat ze niet buiten komen. ik heb dit topic geopend om te weten of die plant giftig is of niet. niet om van jou te moeten horen dat het mijn eigen schuld is dat er vlekken op mijn bank en tapijt zitten.