Dit was omstreeks 14 uur en omstreeks 19 uur ging ze enorm raar doen, omvallen, trillen, piepen en zwaaien op de pootjes. Dierenarts gebeld want ze had ook iets van straat opgelikt (doet ze altijd is niet af te leren helaas) wat ik kon zien als eiersalade (en als t effe tegenzat braaksel ervan
)Dus dierenarts zei lakoniek dat die waarschijnlijk bedorven was en dat ik haar maar Norit moest geven. Dit gehaald en gegeven maar het werd niet beter. Ze poept niet, plast niet, drinkt wel maar ziet volgens mij ook niks. Gisterenavond nog 2 keer gebeld met DA en toen geopperd dat ze mogelijk een likje wormpasta zou kunnen hebben opgelikt, hoewel zowel bijrijdster (die ik gebeld heb) als ik dat niet gezien hebben...Dierenarts zei toen dat het dan geen goede afloop zou krijgen..ze is de nacht doorgekomen, ik ben om het uur gaan kijken. Ik vanmorgen weer naar de dierenarts gebeld en kon meteen komen. Hij heeft het gifcentrum gebeld en die zeiden dat er geen tegenmiddel is, in slaap brengen/ spierontspanners mag niet want dat werkt tegendraads omdat het ook op de hersenen werkt en daar heeft de Ivermectine zich genesteld. Dat komt dus alleen bij honden voor, bij paarden niet want die hebben een stofje dat het tegenhoudt voor het naar de hersenen gaat. Ik moet haar dus warm houden want ze heeft wat ondertemperatuur, speciaal eten wat ik aan kan maken met water (AD van Hill's) is besteld, krijg ik morgen. Ze heeft uit zichzelf water en bouillon gedronken. Ze krijgt Rescue in het water. Heb haar net behandeld met bioresonantietherapie en ze is nu in slaap gevallen op haar Doggybag voor t eerst (ik schrok want ik dacht even dat ze dood was, want ze piepte continu en nu is t stil)Heeft iemand nog tips? ervaringen? Kennis die dierenarts is heb ik ook gebeld en die zei dat ze er wel bovenop komt maar dat ze het zelf moet doen en dat kan wel 3 weken duren voor ze de oude is..

ze heeft gegeten, gepoept en geplast, loopt vrijwel zonder schokjes en kijkt je ook echt aan! (ze zag niks doordat de pupillen verwijd waren)