Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Soms wel, maar nóóit ondoordacht.
Alles blijft hier tot de dood.
Chiqa schreef:moonfish13 schreef:Soms wel, maar nóóit ondoordacht.
Alles blijft hier tot de dood.
Ik doe niet aan impulsinkopen, alles wordt hier overwogen en blijft net als bij jou tot de dood hier.
Ik heb er ook echt geen voorstelling bij dat mensen dit niet onder controle hebben helaas is de realiteit keiharde waarheid, marktplaats staat immers vól met dieren en dan heb ik het nog niet over de asielen.
breezy302 schreef:mensen zien impuls aankopers altijd aan als mensen die slecht voor hun dieren zijn, nergens verstand van hebben en ze toch maar wegdoen maar dat is in heel veel gevallen echt niet zo!
breezy302 schreef:mensen zien impuls aankopers altijd aan als mensen die slecht voor hun dieren zijn, nergens verstand van hebben en ze toch maar wegdoen maar dat is in heel veel gevallen echt niet zo!
smurffie schreef:breezy302 schreef:mensen zien impuls aankopers altijd aan als mensen die slecht voor hun dieren zijn, nergens verstand van hebben en ze toch maar wegdoen maar dat is in heel veel gevallen echt niet zo!
impuls aankopers altijd slecht voor hun dieren? wanneer kom je op de koffie. Mag je mijn o zo slechte hond zienvraag anders is na bij mensen die dr kennen, kreng is het hoor!