Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:Nou, mijn hond is op het ogenblik bij de DA. Behalve het sleetje rijden doet mijn hond precies hetzelfde.
De opstartproblemen, zo stijf en mank aan 1 poot. Maar loopt hij even weer, dan gaat het prima. Dus moet je dan naar de DA of niet inderdaad.
Het is allemaal begonnen na een wandeling, voorheen nooit last gehad van zijn achterpoten, het was een donderslag bij heldere hemel.
Wij hebben behalve een kussen ook al dekbedden in zijn mand, zodat hij zachter ligt en buiten leggen we nu een beddenmatras neer.
Toch maar na de DA, kruisbanden zijn goed, de kogel van de heupen draait ook goed in de kom. Misschien artrose? Ik krijg een voedingssupplement mee, fortiflex. Ik zie na bijna een week geen verbetering, eerder achteruitgang. Vandaag moest hij onder het mes voor iets anders, maar heb toch maar gevraagd of ze ook foto's van zijn heupen en onderrug willen maken.
Wij dachten in eerste instantie aan een verrekking, vanwege de wandeling. Na korte stukjes loopt hij aardig rad, maar loop je iets verder dan is het goed mis, nu loopt hij zelfs na korte stukken niet goed meer.
Het is een zeer levendige boxer van bijna 6 jaar. Ik kan wel janken. Met een kwartier stap ik in de auto en ga ik hem halen. Als ze niets hebben kunnen vinden, zal ik jouw verhaal vertellen, misschien is dat het.
Citaat:Tegen artrose is er tegenwoordig harstikke goed voer. Ik weet of ik de naam daarvan hier neer mag zetten maar als je het wilt weten mag je altijd pb-en. Ik werk zelf nu tijdelijk als dierenartsassistente en wij mogen gratis zakken meegeven om te kijken of het werkt en het is zo leuk zoals 90% van de mensen helemaal enthousiast terug komt omdat de hond zoveel soepeler is weerEr was zelfs een mevrouw die vroeg of het niet wat minder kon want wat ie nu toch allemaal deed... dat deed ie voor het laatst toen ie 1 jaar oud was haha
Maar wat rot Magda_90 dat het het zo is gegaan met Max... Maar als jullie je goed houden aan wat de DA heeft gezegt komt het vast snel goedSterkte ermee want het zal zeker moeilijk worden voor Max en daardoor ook voor jullie..