Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngelofLove schreef:Een goudvis 20 cm??? In hoeveel jaar dan, die van mij waren na 5 jaar nog steeds amper 10 cm terwijl ze in een mega grote bak zaten
Joyckuh schreef:Voor vissen telt de te behalen lengte van de vis (maximaal) x 10
Een goudvis word 20 cm, dus kortom, een aquarium van 2 meter
Juliette86 schreef:Joyckuh schreef:Voor vissen telt de te behalen lengte van de vis (maximaal) x 10
het is al 1 april geweest hoor
![]()
Trouwens nog nooit een goudvis van 20 cm gezien. Ik denk dat de meeste vissen niet oud genoeg worden om deze lengte te behalen. Mocht hij dat wel worden kan je alijd nog een grotere bak kopen.
Juliette86 schreef:Joyckuh schreef:Voor vissen telt de te behalen lengte van de vis (maximaal) x 10
het is al 1 april geweest hoor
![]()
Trouwens nog nooit een goudvis van 20 cm gezien. Ik denk dat de meeste vissen niet oud genoeg worden om deze lengte te behalen. Mocht hij dat wel worden kan je alijd nog een grotere bak kopen.
Joyckuh schreef:Dat noemen ze nou dierenmishandeling, een vis die te klein gehouden word, vergroeid. Dat is niet goed te zien bij vissen, dat zie je voornamelijk aan de ogen en als leek zal het je ook helemaal niet opvallen, maar dat ze zich aanpassen aan de lengte van de bak is echt de grootste onzin!
laura1986 schreef:Joyckuh schreef:Dat noemen ze nou dierenmishandeling, een vis die te klein gehouden word, vergroeid. Dat is niet goed te zien bij vissen, dat zie je voornamelijk aan de ogen en als leek zal het je ook helemaal niet opvallen, maar dat ze zich aanpassen aan de lengte van de bak is echt de grootste onzin!
Kijk en daarvoor is bokt nu nog eens goed!
Ik wist het helemaal niet (heb gelukkig ook allang geen vissen meer).
Joyckuh schreef:X_Rebecca: Nogal zo'n onzinverhaal! Ook schildpadden vergroeien! Dat is bij hun weer te zien aan het schild
Citaat:Het formaat van het beschikbare terrarium bepaalt de grootte van de soort, of andersom.