Ze mochten rondlopen in de kamer. Normaal gaat die van mijn zus altijd op onderzoek uit, popcornen en is eigenlijk altijd in beweging. Nu zat hij als een zielig bolletje in een hoek.

Het gaat om de zwarte
Hij voelde erg koud en was slap. Normaal als je hem op pakt sputtert hij tegen, en nu hing hij maar ...
Hij wilde ook niet eten ... Het eten wat ze krijgen zien ze als een soort van snoep maar hij wilde het niet eten. Hij heeft over de hele dag een paar hapjes komkommer en banaan gegeten. Ook hebben we hem water gegeven.
Eenmaal in het hok zat hij in zijn huisje met een kruik, hij is bijna niet uit zijn huis gekomen ... Hij knabbelde afentoe wat aan zijn hooitjes, maar ik denk niet dat hij daar veel van op heeft.
Vanochtend wilde hij zijn voer nog steeds niet ... Banaan wilde hij wel, maar niet erg veel ... Mijn zus heeft hem zien poepen, dus dat werkt nog

We gaan vanavond voor de zekerheid naar de dierenarts. Misschien heeft hij last van buikpijn of van zijn tandjes ?? Hebben jullie misschien zoiets meegemaakt ??