ik ben beau en ben nu al 7 maanden oud

Ik ben een kruising van een boerenfox en een doberman. Heel veel mensen vragen aan mijn baasje of ik een soort mechelse herder ben maar dat ben ik absoluut niet!!
mijn baasje wil later behendigheid met mij gaan doen en wou kijken of ik het wel een beetje leuk vond.
Op een gegeven moment stond het best hoog voor een puppy en is mijn baasje gestopt dit vond ik heel jammer

Mijn baasje en ik springen niet zo heel vaak dat komt zegt ze omdat ik nog jong ben en dat niet goed voor mijn botten is
Ik hoop dat jullie mijn foto's leuk vinden

We begonnen heel laag en dit vond ik echt een makkie!!!

Toen ging het een klein stukje omhoog. ( piece of cake )

Toen dacht mijn baasje wacht maar ik zet hem wat hoger maar dat maakt mij helemaal niks uit hoor !

Toen maar een emmertje neergezet en een steentje plat en eentje recht er opgelegt om te kijken hoe ik dit vond ( niks aan )

En toen allebij de steentjes recht overeind.

Dit was het hoogste wat ik ooit heb gesprongen!! ( maar zo moeilijk vond ik het niet ).

Nu vond mijn baasje het wel genoeg geweest. Het was mijn eerste keer springen en we gaan dit niet al te vaak doen zei ze tot dat ik wat ouders was.
Ik hoop dat jullie mijn foto's zo leuk vinden dat jullie een berichtje achterlaten!!

Groetjes Beau ( & Dominique