Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sifra01 schreef:Jemig moeten ze het zolang ophouden? En dan vind je dit vreemd? Hoef jij ook niet te plassen of te poepen tussen half zeven 's morgens en zes uur 's avonds?? Mijn god , ik begrijp echt niet dat je dan serieus nog een topic opent. Arme dieren, ik vind het bijzonder dat ze hier nu pas mee beginnen als dit al maanden duurt. Kan hier zo boos om worden.
#Ymke# schreef:Word jij maar boos, als er een andere oplossing was dan had ik het ook echt wel anders gedaan. We hebben er alles aangedaan om het voor de honden beter te maken, maar het is momenteel even niet anders.
Ik vind het idd raar dat ze het maanden niet doen en nu ineens wel en dat is dus mijn probleem. Ik heb geen mening nodig over of ze te lang alleen zitten, ik heb er ook niet voor gekozen.
joyce83 schreef:Is het geen mogelijkheid om ze overdag in de tuin te laten? dan natuurlijk wel zorgen dat ze droog en warm kunnen gaan zitten. Misschien in de tuin dan een appart gedeelte maken met zand waar ze hun behoefte mogen doen.
#Ymke# schreef:We hebben een langere reistijd gekregen naar werk ivm wegwerkzaamheden. Dat is ons grote probleem. We hebben zelfs ons huis te koop gehad om dichtbij het werk te kunnen wonen zodat de honden minder lang alleen zouden zijn, maar in deze tijd werkt dat verkopen niet.
Het grote probleem is dan onze grootste hond HD/gewrichtsproblemen heeft en niet lang kan lopen. De uitlaatservice kan in haar geval niet (daar heb ik lang naar geinformeerd). We wonen ver weg van kennissen/familie dus ook dat is geen optie. (voor de mensen die meteen aanvallen, alsof ik dat nog niet bedacht had)
Dit probleem is dus ook een tijdelijk probleem, daarom proberen we een oplossing te zoeken.
Vind het fijn dat er mensen zijn die wel meedenken
Krijg een pbtje met de tip om te kijken naar een buitenren oid, aan zulke mensen heb ik iets![]()
(sifra, jouw toontje mag wel wat minder, vooral die kotssmiley is erg ongepast)
#Ymke# schreef:Wildthings, er is een opvang. Daar zijn ze ook geweest met een vakantie ooit. Die hanteren alleen openingstijden en wij zijn al weg voordat ze open zijn.
Voorheen ging ik tussen de middag naar huis. Ik werk nu op een andere plek, dus ook langere reistijd.
sifra01 schreef:Pardon??? Hoe jij met je dieren omgaat, dát vind ik ongepast! En hoe jij zegt dat jíj er vooral niets aan kunt doen. Ik vind dat walgelijk ja, en die smiley beeld dat mooi uit. Je hebt gewoon voor het welzijn van je dieren te zorgen en dat doe je niet. Er is echt wel ergens een dagopvang te vinden, maar misschien moet je daar een stukje voor rijden en dat kost geld ja. Maar het is er wel. En de verantwoordelijkheid ligt bij jou. Dus misschien is het beter dat jij je voor je dieren in gaat zetten, in plaats van je druk te maken over ' mijn toontje'.