Meneer is nogal een ruig beest, wat betreft vechten etc, hij is dus meer litteken dan dat hij kat is. Ik heb hem ook eigenlijk nooit binnen gehad. Hij is een paar keer "gewond" geweest. Had een terugkerent abces op zijn schouder, heeft zijn voorpoot behoorlijk ontveld gehad etc. Tijdens die periode's heb ik hem in de serre gehad, met een grote rechthoekige bloembak met zand als kattebak enzo. November vorig jaar, moest ik mijn huis uit en kon de kat niet meenemen. Hij is dus to mijn grote spijt daar blijven lopen. Ik maakte me er ook niet echt druk om, aangezien meneer overal wel adresjes had om te eten en het in de buurt niet druk was.
Ik woon nu pas weer in hetzelfde dorp, maar dan een heel stuk verderop en aan een drukke weg. Kwam ik hem vanmiddag tegen bij de supermarkt aan diezelfde drukke weg

Wat wél een probleem is, is wat hij in hemelsnaam met mij huis gaat doen

Het 2e probleem is: HIJ STINKT! en heeft diaree door de rommel die hij opgevreten heeft. En uit ervaring weet ik dat die diaree niet zomaar ophoudt, laat staan de stank. Wie heeft hier tips voor?
Alvast bedankt