Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Nou, de lekkere dingen eet hij mondjes maat, maar hij eet. Das het enige wat telt. Ik blijf wel spul weggooien, maar dat geeft niet. Zijn plakje ham (Waar hij normaal zo dol op is) dient op dit moment als speelgoed.... beetje vreemd, maar als hij er gelukkig van word: ik vind alles best.
De gangdeur heeft vannacht open gestaan, maar hij is op zijn eigen plekje gaan liggen. Is midden in de nacht even bij mij wezen kijken, en toen weer naar beneden gegaan....
Vanmiddag komt mijn moeder oppassen, dus dat is erg fijn. DIe geeft hem dan meteen nog wat lekkers.
Met wat hij nu eet heb ik er gelukkig wel vertrouwen in dat het wel goed komt.
Broerlief is nog steeds niet thuis.....Gisteren posters opgehangen, dierambu enzo nog maar een keer gebeld (kan nooit zeker genoeg zijn), dus verder maar weer afwachten.....
Marjoleiin schreef:Oo Gelukkig![]()
Mijn kat was gisteravond niet weer gekomen , en ik ging s'ochtens in de auto en ik zie daar in 1 keer een dode kat op straat liggen.. En ja dat was mijn kat hij is aangereden en was nog maar net een half jaar oud.
joyce2 schreef:Wat een blij en droef verhaal achter elkaar...
Voor TS, ben echt blij voor je! Fijn dat hij zo snel weer terug is!
@Marjoleiin: Ik weet hoe dat voelt... Een van mijn vorige katten zag ik dood op straat liggen toen ik 's ochtends de gordijnen van mn slaapkamer open trok... Heel veel sterkte!
Hoop stiekem voor mezelf dat ik ook snel wat van onze vermiste kat hoor... Beter iets dan helemaal in onzekerheid zitten! Iemand hier in de buurt dacht hem wel gezien te hebben, maarja, al die cyperse katten lijken op elkaar voor een "vreemde".
Lalidan schreef:![]()
![]()
![]()
Hij is er weer!!! Ontzettend hongerig, maar verder lijkt hij niks te mankeren!!! Ik ben zo blij, was ergens toch al gaan geloven dat hij niet terug kwam!! Maar hij is er gewoon weer!!!
![]()