Boxer-pup Max stelt zich voor!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clairee

Boxer-pup Max stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 22:35

Sinds een maand hebben wij eindelijk een puppy! Het is deze prachtige bruine boxer geworden, die we Max hebben genoemd! Hij is 2 december geboren en is nu dus 12 weken. Het is al een echte deugniet, maar hij is ook een onwijze knuffelkont!

Hier de foto's, het zou leuk zijn als je iets achterliet!

Ik ben Max!
Afbeelding

Close-up!
Afbeelding

Ik hou van spelen...
Afbeelding

.. en slapen!
Afbeelding

Zo af en toe wil ik wel even poseren..
Afbeelding

Ik kan ook erg brutaal kijken!
Afbeelding

Maar nog beter ben ik in lelijke bekken trekken!
Afbeelding

Kiekeboe!
Afbeelding

Nou dat was het wel weer, weltrusten!
Afbeelding

Limoen

Re: Boxer-pup Max stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:35

Waaauuw wat een schatje!
Oh ik wil een boxer! Echt pracht beesten!
Blijf maar lekker veel foto's plaatsen en veel plezier met hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:06

ow wouw wat is ie mooi! heerlijk die boxertjes tegenwoordig mét oortjes en staart :+:

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:20

Geweldig!! ik heb er 1 van 8 :) met oren, maar nog zonder staart. Echt mijn grote knuffel...

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:49

Bedankt voor de reacties!

@ kladruber: Die van jou is ook gaaf zeg! Wij wilden eerst ook een gestroomde, maar vonden deze ook wel apart met zo weinig wit :D

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:48

Ik moest kiezen tussen een hele gele of een geel met wit, en Rhino was het actiefst en kon met 8 weken al deuren open duwen... Nu soms spijt van want hij krijgt zelfs ramen en schuifdeuren open... o en hij drinkt uit de wc, graait in de vuilnisbak, drinkt je glas voor je leeg en springt bij iedereen op schoot als hij de kans krijgt...

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:55

Oooow wat een gave hond (pup ;) )!
Hij is erg leuk! Ik ben fan van m! :)

Heeel veel plezier met Max!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:58

Wat een leukerd!
Wij hebben ook een boxer.
Heb je hem bij een fokker ofzo vandaan?

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 01:15

kladruber schreef:
Ik moest kiezen tussen een hele gele of een geel met wit, en Rhino was het actiefst en kon met 8 weken al deuren open duwen... Nu soms spijt van want hij krijgt zelfs ramen en schuifdeuren open... o en hij drinkt uit de wc, graait in de vuilnisbak, drinkt je glas voor je leeg en springt bij iedereen op schoot als hij de kans krijgt...

Wat een clown :+

Zijn we bij deze ook bang voor hoor.. dat soort streken.. hij keek op de foto al zo brutaal! Maar die van jou slaat volgens mij nu al alles haha! Je mag de boel wel goed dicht-kitten.. :D

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 01:18

_Jorien_ schreef:
Wat een leukerd!
Wij hebben ook een boxer.
Heb je hem bij een fokker ofzo vandaan?

Die is ook al zo gaaf! Als ik volwassen boxers zie ben ik zoooo benieuwd hoe die van ons gaat worden..! Is die van jou ook zo druk??

We hebben hem van een hobbyfokker vandaan, hield ze op een boerderij. Wel een dekreu van een fokker erbij gehad, hij had zelf een teefje. Het nestje bestond maar uit twee pups dus ze waren best wel eh.. fors :Y)

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:45

Leuk! Ik ben zelf opgegroeid met boxers dus het zijn en blijven met nummer 1 honden! :D

Waar heb je Max vandaan en hoe oud is hij nu? Leuke pup!

Edit: vergeten berichtje te lezen hierboven dus weet al waar Max vandaan komt :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:13

Leuke hond!
Je krijgt er vast een geweldige kameraad aan.
Heel veel geluk!

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:20

Leuke pup. Veel plezier ermee.
Ik vind het altijd wel jammer van de oortjes, sommige boxers hebben oortjes die niet van zichzelf hangen, dan krijgen ze van die springoortjes, dat doet in mijn ogen wat afbreuk aan het koppie. Wij plakken dan ook altijd de oortjes van onze pups, dan blijven ze mooi hangen. Maar daar zijn de meningen over verdeeld ;).

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:21

Clairee schreef:
Die is ook al zo gaaf! Als ik volwassen boxers zie ben ik zoooo benieuwd hoe die van ons gaat worden..! Is die van jou ook zo druk??

We hebben hem van een hobbyfokker vandaan, hield ze op een boerderij. Wel een dekreu van een fokker erbij gehad, hij had zelf een teefje. Het nestje bestond maar uit twee pups dus ze waren best wel eh.. fors :Y)

Haha, nee die van ons is erg rustig! Slaapt 't liefst de hele dag.. In huis hebben we er sowieso geen hond aan, zo rustig.. Buiten, met uit laten, is die niet zo hoor, dan is die een al vrolijkheid, tegenover mensen dan, haha! Tegen andere honden wil die nog wel is uitvallen, wat die natuurlijk niet mag, geheh..

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:31

Hallo kleine boxer, je hebt al goed door hoe je je als boxer gedraagt. Gekke bekken trekken is al goed, een echte boxer slaaphouding heb je ook al gevonden. Nou ben benieuwd hoe je er uitziet over een jaartje :D

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:05

Wel een leukerd is het! Kijkt zo lekker onschuldig uit zijn oogjes. :))

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:04

Wat een schatje! mooi hondje hoor!
veel plezier ermee! :)

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:23

aa wat een moppie. Mijn neef heeft ook een boxer die is bijna 1 jaar. Ze zijn lekker ontstuimig.

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 14:08

Bedankt voor de leuke reacties wederom :D !!

_Jorien_ schreef:
Clairee schreef:

Haha, nee die van ons is erg rustig! Slaapt 't liefst de hele dag.. In huis hebben we er sowieso geen hond aan, zo rustig.. Buiten, met uit laten, is die niet zo hoor, dan is die een al vrolijkheid, tegenover mensen dan, haha! Tegen andere honden wil die nog wel is uitvallen, wat die natuurlijk niet mag, geheh..

Het is misschien puppy-eigen maar die van ons heeft echt van die hysterische momenten.. Ligt hij, en uit het niets springt hij op en begint heen en weer in de gang te rennen, en dan gaat hij weer liggen :? Erg apart! Terwijl we elke dag best wel veel met hem wandelen.. Dus vandaar dat ik het vroeg(A)

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:51

Clairee schreef:
Het is misschien puppy-eigen maar die van ons heeft echt van die hysterische momenten.. Ligt hij, en uit het niets springt hij op en begint heen en weer in de gang te rennen, en dan gaat hij weer liggen :? Erg apart! Terwijl we elke dag best wel veel met hem wandelen.. Dus vandaar dat ik het vroeg(A)

Je hebt een boxer, die exploderen gewoon vanuit het niets :D

Denk je er wel aan dat je met zo'n jonge pup nog geen lange wandelingen mag maken? Als stelregel wordt gehanteerd 5 minuten per maand. Dat zou voor die van jou dus 15 minuten betekenen ;).

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 21:35

eva1969 schreef:
Clairee schreef:

Je hebt een boxer, die exploderen gewoon vanuit het niets :D

Denk je er wel aan dat je met zo'n jonge pup nog geen lange wandelingen mag maken? Als stelregel wordt gehanteerd 5 minuten per maand. Dat zou voor die van jou dus 15 minuten betekenen ;).

Weet ik! Maar toch bedankt :D

kladruber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:35

Clairee schreef:
kladruber schreef:

Wat een clown :+

Zijn we bij deze ook bang voor hoor.. dat soort streken.. hij keek op de foto al zo brutaal! Maar die van jou slaat volgens mij nu al alles haha! Je mag de boel wel goed dicht-kitten.. :D

Hij geeft de paarden kopstoten en springt de hele dag als een konijntje. Ik vind het jammer dat hier geen boxers in de buurt wonen. Boxers hebben een springspel dat geen ene andere hond snapt. Als onze boxer wil spelen, gaat hij springen. Toing toing toing!! en onze bull bijt dan maar in zijn poten want hij snapt niet wat hij er mee aan moet... Zou eigenlijk nog wel een boxer willen, maar begin er nog maar effe niet aan en zie die staart niet zo zitten haha....

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:08

Wat een scheetje ze zijn zo leuk als ze klein zijn, maar ook als ze groot zijn.
We hebben zelf een boxerteefje van 2 jaar en zij is nog net zo gek als toen ze pup was.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:14

Wat een lieverd zo te zien.

veel plezier er mee!

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:19

Wat een schatje!
Zo zag die van ons er ook uit toen ie nog zo klein was.
Jammer genoeg worden ze ontzettend snel groot, dus veel foto's maken zou ik zeggen :P
Veel plezier met jullie pup!