Ik zag aan hem dat er iets niet goed was want het is een héle eenkennige kat hij reageert altijd heel erg op mij en luisterd heel goed naar mij en er mag niemand anders aan hem zitten.
Hij kroop meteen weg toen hij thuis kwam en meestal is hij juist hardstikke aanhalig en druk. Ik heb m opgehaald en op de stoel gelegd, en toen was hij zo rustig! Hij reageerde nergens op als je hem niet zag ademen dacht je dat ie dood was.
Toen hebben we hem even op het kattenaanrecht gezet (daar krijgen de katten altijd eten) en gekeken of hij op blikvoer zou reageren maar hij sprong opeens van het aanrecht af en zakte in elkaar, ik schrok me echt KAPOT! Het was ook een vreselijk naar geluid het leek of alle botten tegen elkaar aanknalden.
Hij liep wel maar een beetje laag bij de grond maar ik kon verder niks raars voelen zn ruggengraad zat gewoon goed en poten waren goed. Want inmiddels dachten we dat hij een flinke klap gehad had van een auto ofzo. Dus heb m direct weer op de stoel gelegd en hij was weer zo rustig. Toen mn vader thuis kwam zijn we meteen in de auto gestapt naar de dierenarts. Ik was zo bang en verdrietig ik dacht echt dat ik mn maatje kwijt zou zijn

Toen we bij de dierenarts waren ging hij gewoon rustig op de tafel liggen. Voor haar was het wel makkelijk dat hij zo rustig was want anders had ze hem niet kunnen onderzoeken. Ze heeft hem lang onderzocht maar kon eerst niks vinden toen voelde ze het, zijn blaas was net een tennisbal. Hij kreeg een catheter. Ze hebben het eerst zonder narcose geprobeerd maar het lukte niet. Dus onder narcose gedaan. Toen zijn ze een halfuur bezig geweest omdat ding in zn piemeltje

We hebben hem thuis ook meteen geschoren omdat hij enorm veel klitten had (langhaar) En hij ligt nu nog steeds met dat catheter bij te komen in de bench. Hij moet dit weekend daar inblijven wat een drama zal worden omdat het een echte buitenkat is..
Hij heeft ook speciaal voer gekregen van Royal Canin en het word afwachten of zn nieren aangetast zijn..
Maar wat als ze aangetast zijn? Wat moeten we dan? Overleeft hij het dan wel?
En even over dat voer dat moet hij wel blijven eten de komende tijd maar dat is wel duur.. Heeft iemand daar misschien een ander merk voor ofzo? Wat dezelfde functie heeft of dat je het ergens anders heel goedkoop kan kopen? We willen natuurlijk wel het beste voor hem maar he tmoet wel een beetje betaalbaar blijven..
Ik hoop zo dat hij er weer helemaal boven op komt!
Ohja en de reden dat we het niet eerder gemerkt hebben dat hij blaasontsteking had is dat hij zijn behoeftes altijd buiten doet dus zie je niet of hij bloed plast ofzo..