Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Ik geloof dat je niet veel tegen je ouders kan inbrengen.. Verder begrijp ik je wel hoor, de hond is immers niet doodziek en geniet nog van het leven. Wat ik wel niet snap is wat een hond van 12 jaar nog in een bench doet, een bench hoor je imo maximaal 1 jaar te gebruiken. Maar dat lijkt me ook een keuze van je ouders aangezien ze niet op je kamer mag. Nou hopelijk kan je ze ompraten om het nog een tijdje te proberen! Succes!
Lara_Silver schreef:Ik geloof dat je niet veel tegen je ouders kan inbrengen.. Verder begrijp ik je wel hoor, de hond is immers niet doodziek en geniet nog van het leven. Wat ik wel niet snap is wat een hond van 12 jaar nog in een bench doet, een bench hoor je imo maximaal 1 jaar te gebruiken. Maar dat lijkt me ook een keuze van je ouders aangezien ze niet op je kamer mag. Nou hopelijk kan je ze ompraten om het nog een tijdje te proberen! Succes!
Lara_Silver schreef:Ik heb het over een gesloten bench, dat ze het na een tijdje net als een mand gaan beschouwen dat weet ik. Maar ik heb het dus echt over een gesloten bench, dat vind ik onzin. En nee mijn hond slaapwandelt niet, maar wil nog wel eens op staan om ergens anders te gaan liggen.
Focussed schreef:Adil18:
Ja de hond is van mijn ouders/deels van mij zeg maar. We kregen haar toen ik 2 jaar oud was, ben nu 16.
Ik ga helaas altijd mee met mijn ouders op vakantie (lekker makkelijk) dus dat kan helaas niet werken ...
Lara_Silver schreef:Imo is overmatig gebruik van een bench gewoon gebrek aan kunde de hond manieren aan te leren. Je kunt ze namelijk heel goed leren dat ze van de spulletjes af moeten blijven. Dus ik snap niet waarom je een hond bewegingsruimte zou ontnemen gewoon voor je eigen gemak. Maargoed we gaan offtopic, mischien verder via pb.
Lara_Silver schreef:Imo is overmatig gebruik van een bench gewoon gebrek aan kunde de hond manieren aan te leren. Je kunt ze namelijk heel goed leren dat ze van de spulletjes af moeten blijven. Dus ik snap niet waarom je een hond bewegingsruimte zou ontnemen gewoon voor je eigen gemak. Maargoed we gaan offtopic, mischien verder via pb.
LadyFilou schreef:Lara_Silver schreef:Imo is overmatig gebruik van een bench gewoon gebrek aan kunde de hond manieren aan te leren. Je kunt ze namelijk heel goed leren dat ze van de spulletjes af moeten blijven. Dus ik snap niet waarom je een hond bewegingsruimte zou ontnemen gewoon voor je eigen gemak. Maargoed we gaan offtopic, mischien verder via pb.
Nog 1 reactie hierop dan:
Er zijn ook mensen die hun hond in de gang of in de garage laten slapen. Is wel groter, maar hetzelfde idee.
Maar omdat niet iedereen een ruime gang heeft of garage, hebben veel mensen een bench. Als honden hun eigen plek hebben is dat toch geen probleem? Ze zullen zich daar alleen maar veilig voelen.
Nicole288 schreef:Waarom gaat het topic nu ineens over wat iedereen van een bench vindt
Sonja schreef:benangelique schreef:als je een goede dierenarts hebt, laat die je hond niet om deze redenen inslapen. dan moet er heel wat meer aan de hand zijn!
Dat was mijn eerste gedachte ook.
Als de hond nog "te goed" is om in te laten slapen, dan werkt de veearts daar echt niet aan mee.