Ik zie m'n kat dolgraag maar als ze vandaag haar mond niet eens gaat houden voor 10min gooi ik haar straks over de balkon denk ik

Blitz is de eerste keer krols geweest, denk een dikke maand geleden en sindsdien heeft ze niet meer gezwegen

Aangezien de DA pas 2 maart de tijd heeft haar te steriliseren (hier in de buurt zijn vrij recent heel wat katten van straat geplukt door de gemeente en de praktijken zitten dus vol voor sterilisatie + heel wat DA's gaan op vakantie...) moet ik haar dus zien te doen zwijgen

Het is heel de dag door dat ze loopt te janken en 's nachts ook. En het is echt niet dat ze geen aandacht krijgt! Ik zit al bijna heel de week thuis wegens de griep en nu zit ze bevoorbeeld ook naast mee met der kont omhoog en maar janken. Ze heeft enorm veel speeltjes, ze heeft het konijn als speelkameraad, de gerbils komen haar heel vaak uitdagen om eens te spelen maar helaas. Mevrouw ligt hele dagen op de bank met haar kont in de lucht.
Bestaan er geen pilletjes of truucjes om haar even te doen zwijgen? We hebben al alles gedaan wat de dierenarts zei, negeren, in een afgesloten ruimte zetten met haar mandje en krabpaal, haar overdag alleenlaten dus alle andere dieren in hun hok houden, als we gaan werken zijn haar bij m'n mams geplaatst zodat ze daar ook aandacht krijgt, de verwarming aanlaten zodat ze toch niet kan klagen van koude... Echt, we weten het niet meer en eerlijk gezegd zie ik het ook niet zitten om mijn slaap nog twee weken te laten!
Ik zal echt blij zijn dat ze gesterilisseerd is!!
Ik weet het, een beetje een zeurtopic, maar wie nog zo'n extreem krolse kat heeft heeft mijn leed al gedeelt