Anderhalfjaar geleden heb ik bij toeval Sam ontmoet,een prachtige chihuahua.Ik heb toen met de eigenares (Esther)de afspraak gemaakt dat als wij een nestje willen,dat wij mochten komen.

Begin november 2008
Zo gezegd zo gedaan,een paar weken geleden met Luna naar Sam gegaan.Esther kon het zich nog herinneren,en vond het gelijk een leuk idee.Luna was toen nog niet loops,maar dat zou niet lang meer duren.
Zondag 30 november
'Savonds met Luna en Steffi naar Sam toe.Zowel Sam als Luna zijn in een romantische stemming(hihi)en doen erg hun best,helaas gebeurt HET ahum niet.Het is natuurlijk voor beide allemaal nieuw!!!
Maandag 1 december
Dierenarts gebeld en gevraagd wat we het beste kunnen doen.Dat werd een afspraak voor de zelfde dag,om k.i te doen.Het gaat dus allemaal niet zo makkelijk als je in eerste instantie denkt haha.De k.i is goed gelukt,en vanavond gaan we nog een keer heen voor een herhaling.Tja en dan is het dus een paar weekjes afwachten of het is gelukt

Vrijdag 2 januari
Hiep hiep hoera Luna is zwanger van in ieder geval drie maar misschien ook wel vier puppies!!!Vanmorgen om 10.30 heeft de dierenarts de echo gedaan bij Luna,wat is dat bijzonder.Haar buikje is eerst een beetje geschoren,toen gel op haar buik en toen de echo erop.Binnen een paar seconden zagen we het eerste puppie,koppie,pootjes alles erop en eraan.Je zag zelfs het hartje kloppen,nmr twee was ook gelijk in beeld,en nmr drie ook.De dierenarts dacht ook een vierde te zien,maar durfde het niet met zekerheid te zeggen.De puppies hadden zelfs al een bol buikje,zo bijzonder zo mooi zucht ik raak hier niet over uit gepraat.Eind januari is Luna uitgerekend,wat gaat dat snel niet normaal.
wordt vervolgd

Donderdag 8 januari
Vandaag is Luna 39 dagen zwanger.Het gaat zo snel,nog maar ongeveer 22 dagen en dan kunnen de pups er al zijn.Luna gedraagt zich echt als een zwangere dame,zwaar zuchten,soms nog wat misselijk,langzamer lopen.

Donderdag 15 januari dag 46
Gister voor het eerst de pups echt voelen bewegen,echt zo leuk!!!Luna wordt de hele dag door iedereen geknuffeld,en we zijn allemaal heel bezorgd om haar.De werpkist staat in de kamer,maar daar gaat ze niet echt in liggen,haar mandje blijft favoriet.Als de bevalling begint komt dat vanzelf goed.
Hoe dik kan zo'n klein hondje worden?Luna is nu ruim 1200 gram aangekomen,en dat komt echt door de pups.We voelen ze de hele dag bewegen en dat is echt bijzonder mooi.Voor Luna moet het heel vermoeiend zijn al dat draaien en schoppen.Als ze op haar zijkant ligt ,heeft ze echt moeite met opstaan.

Dinsdag 20 januari
Vanmiddag om 3 uur met Luna naar de dierenarts geweest.Ik dacht ik ging toch ook om de zoveel weken op zwangerschapscontrole tijdens mijn zwangerschap,waarom Luna niet!!Ze is goed onderzocht,en ze doet het super,alles was tip top in orde.Vanaf aankomende maandag is de dierenarts voor Luna stand by,dat is een hele geruststelling en mochten we de dierenarts nodig hebben dan hebben we ook onze eigen dierenarts.
51 dagen

26 januari
Vanaf vandaag staat de dierenarts stand by voor Luna.Gister kwam er al wat melk uit haar tepels.Ze ligt het liefst de hele dag bij ons.Ze eet nog steeds goed,maar naar buiten gaan wil ze maar heel even.We wandelen meerdere keren per dag kleine stukjes met haar.Vanaf zaterdag slaapt ze in haar mand naast ons bed,zo houden we haar goed in de gaten.De eerste avond heeft ze wel even gezeurd of ze niet bij ons op bed mocht,maar ze had al snel door dat dat niet ging lukken.

het is zover ze is er nu helemaal klaar voor! misschien gaat ze vanacht bevallen aangezien dr tempratuur is gedaalt naar 36.7!! Dus het word spannend!

De puppy's gaan naar me vriendinnen toe. waarschijnlijk hebben we er 1 over dus als je intresse hebt stuur even een PM.