Queen Sally op haar troon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Queen Sally op haar troon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 17:42

Denkt ze :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

123321

Re: Queen Sally op haar troon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:25

:O wat een lange poten :O
wel een leuke hond, ras?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 19:42

Ja idd lange pootjes.
haha hond 8) dat kun je het haast niet noemen maargoed.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:28

Aah wat schattig! :)
Leuke foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:29

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-23 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 14:42

Nee zit alst goed is geen chi in;p
Ja klopt we maken t ook wel regelmatig schoon;p alleen ze is zo'n wilde met spelen enz en dan krijgt ze weer vieze oogjes. :P

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:45

x_Sannee schreef:
Nee zit alst goed is geen chi in;p
Ja klopt we maken t ook wel regelmatig schoon;p alleen ze is zo'n wilde met spelen enz en dan krijgt ze weer vieze oogjes. :P

Als het goed is zou ze 100% chi zijn zoals je haar hebt gekocht ;)
(is ze niet, daar niet van.. ;) )

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 14:51

Moet het nou elke keer weer boven komen? Ik kan nooit normaal foto's plaatsen zonder dat iedereen weer gaat zeuren over Sally's afkomst enz.

Ik weet heus wel dat we een fout hebben gemaakt, en we waren niet zó into de chihuahua dat ik niet wist dat het geen echte was. Zij zeiden dat en als heel klein pupje leek ze er best wel ietsjes op. Nu hélemaal niet meer. Ik zal ook niet meer zo een hondje kopen maarja van fouten kun je leren he en Sally is een geweldig hondje.
En verschillende fokkers van de Russian Toy hebben gezegd dat het een echte is, en een goede dat ze de wedstrijden kan winnen, het is geen echte weet ik want ze heeft geen stamboom en die kan ze ook niet krijgen.

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:55

wat is het probleem dan :P ik vind t een prachtig hondje :D zou zo een er dolgraag bij hebben

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 14:58

Ik vind dr ook prachtig en ze is geweldig.
Maarja iedereen gaat altijd weer commentaar leveren..

Wij zouden wel graag in dit ras willen fokken, het is echt een geweldig ras en het is nog niet in Nederland (en dan niet met Sally hoor:P) maarja dat zal waarschijnlijk een droom blijven..

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:12

want het is een russion toy lees ik uit de tekst? ik ben egt totaal niet in de chihuahua wereld :P maar zou voor erbij heel graag zo'n soort hondje willen want hoe groot is ze ? we hebben zelf een flatcoated retriever.. maarjah eerst me moeder overtuigen voor we zo'n schtaje erbij krijgen.. maar als je ooit nog gat fokken :O laat maar horen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:58

x_Sannee schreef:
Moet het nou elke keer weer boven komen? Ik kan nooit normaal foto's plaatsen zonder dat iedereen weer gaat zeuren over Sally's afkomst enz.

Ik weet heus wel dat we een fout hebben gemaakt, en we waren niet zó into de chihuahua dat ik niet wist dat het geen echte was. Zij zeiden dat en als heel klein pupje leek ze er best wel ietsjes op. Nu hélemaal niet meer. Ik zal ook niet meer zo een hondje kopen maarja van fouten kun je leren he en Sally is een geweldig hondje.
En verschillende fokkers van de Russian Toy hebben gezegd dat het een echte is, en een goede dat ze de wedstrijden kan winnen, het is geen echte weet ik want ze heeft geen stamboom en die kan ze ook niet krijgen.

Het is ook een leuk hondje, maar je moet niet zeggen dat het iniedergeval geen chihuahua is terwijl je haar zo hebt gekocht, ook kan je niet zeggen dat het een russian toy is, want je hebt haar als chihuahua gekocht.
ze is gewoon een kruising met vanalles waarschijnlijk, Als je haar nou gewoon zo accepteerd ;)

Een chihuahua is ze niet, een russian toy ook niet ;) dan was ze wel als een russian toy verkocht namelijk ;)
Als je een rashondje wil, moet je een rashondje kopen ;)

Ik zeg dus niets negatiefs over het hondje zelf he ;) geinig beestje om te zien, volgensmij ook een pittig dametje ;)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 17:00

Ze is bijna een half jaar, en 1,45 kilo. Uh volgens mij iets van 25 cm hoog vanaf schoft ;p

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 02:07

Erg leuk hondje :) Ik vind haar een erg leuke en levendige uitstraling hebben.

Overigens erg jammer dat er in elk topic van jou iemand moet zeuren... Als je niets nuttigs te melden hebt (of iets wat al tig keer gemeld is) houd je commentaar dan lekker voor je.
Want elke keer dat gezeur over wel of geen chi... pfff erg kinderachtig.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 03:34

Wat een ontzettend grappige hond, en een koppie om te zoenen.
Ik zou me er verder niet druk om maken of het nu wel of geen rasstempel krijgen kan. Als jij er blij mee bent, is het toch goed?
Het lijkt me een hele leuke hond, en als een ander haar graag in een hokje wil plaatsen zou ik ze lekker laten.
Ik zou alleen zelf wel voorzichtiger zijn met het roepen van een ras. Het is gewoon een leuke HOND.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 04:48

Klijntjuh, je bent vervelend bezig.

Wat een leuk hondje! Vooral foto 6 vind ik cool!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 04:56

Ik vind het een leuk dier en persoonlijk zou ik liever deze hebben dan een chi :j Zou het een gave 'bestemmingswijziging' vinden, dat heb je niet als je een rashond koopt :+
Ze lijkt me ook een stuk groter dan een chi of niet?

Wat is ze aan het doen op de laatste foto? Ziet er vreemd uit.

Als je weer foto's maakt kun je beter iets verder af gaan zitten en een klein stukje inzoomen, liever op een plek waar veel licht is, mss bij het raam of een gordijn extra los doen. Krijg je duidelijker en scherpere foto's van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 07:15

Klijntjuh schreef:
Het is ook een leuk hondje, maar je moet niet zeggen dat het iniedergeval geen chihuahua is terwijl je haar zo hebt gekocht, ook kan je niet zeggen dat het een russian toy is, want je hebt haar als chihuahua gekocht.
ze is gewoon een kruising met vanalles waarschijnlijk, Als je haar nou gewoon zo accepteerd ;)

(...)

Ze zegt dat het geen chihuahua is, niks mis mee toch? Moet er ze elke keer een heel verhaal erover vertellen als iemand dat vraagt?

Leuk hondje, die oren! :+:

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:10

ik vind het gewoon raar dat de TS er continu een naampje aan wil hangen, zo brengt ze mensen in de war. Als ze eerst zegt dat het een chihuahua is, en mensen gaan denken dat een chihuahua er zo uit ziet, is dat niet echt handig, want mochten andere mensen in een opwelling een 'chihuahua' willen kopen omdat ze het zo'n leuk hondje vinden, dan weten zie niet eens hoe een chihuahua eruit ziet, en kopen zo een kruising. Zo gaat dat dan door, want zij vertellen ook weer dat ze een chihuahua hebben, en zo heeft iedereen allerlei soorten (broodfok) hondjes die onder de 3 kilo zijn en chihuahua heten.

Zo hetzelfde met welk naampje ze er ook aan geeft.
Het makkelijkste voor haarzelf en voor anderen is dat ze het advies van Cassidy op zich neemt ;)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 13:18

anneliesdj schreef:
Ik vind het een leuk dier en persoonlijk zou ik liever deze hebben dan een chi :j Zou het een gave 'bestemmingswijziging' vinden, dat heb je niet als je een rashond koopt :+
Ze lijkt me ook een stuk groter dan een chi of niet?

Wat is ze aan het doen op de laatste foto? Ziet er vreemd uit.

Als je weer foto's maakt kun je beter iets verder af gaan zitten en een klein stukje inzoomen, liever op een plek waar veel licht is, mss bij het raam of een gordijn extra los doen. Krijg je duidelijker en scherpere foto's van.

Waarschijnlijk is ze qua hoogte al uitgegroeid. En ze is nu 24/25 cm hoog. Weetniet hoe hoog een chi is ?:P

Op de laatste foto deed ze het commando 'bedel' uitzich zelf ;p maar ze had ineens een nieuwe tik deed ze haar pootjes achter dr hoofd/oren. En dat gaf inderdaad een raar beeld:P

Bentee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:43

Wat een vet leukerd ! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:31

Klijntjuh, ik denk echt niet dat mensen dit topic zien, en dan denken van joh, ik ga nu meteen een chi kopen. En verder niks erover opzoeken, nieteens andere foto's oid. 80% ziet goed dat dit geen chi is.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:32

leuke foto's maar ik mis scherpte

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 18:54

Ja corientjuhh ik ook ;p maar mn camera wil helaas niet zo best meer8)
Ga binnekort ook een nieuwe kopen :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:11

x_Sannee schreef:
Ja corientjuhh ik ook ;p maar mn camera wil helaas niet zo best meer8)
Ga binnekort ook een nieuwe kopen :P

Lees mijn iniemienie tekst maar eens ;)

Klijntjuh schreef:
ik vind het gewoon raar dat de TS er continu een naampje aan wil hangen, zo brengt ze mensen in de war. Als ze eerst zegt dat het een chihuahua is, en mensen gaan denken dat een chihuahua er zo uit ziet, is dat niet echt handig, want mochten andere mensen in een opwelling een 'chihuahua' willen kopen omdat ze het zo'n leuk hondje vinden, dan weten zie niet eens hoe een chihuahua eruit ziet, en kopen zo een kruising. Zo gaat dat dan door, want zij vertellen ook weer dat ze een chihuahua hebben, en zo heeft iedereen allerlei soorten (broodfok) hondjes die onder de 3 kilo zijn en chihuahua heten.

Het is niet de schuld van TS dat anderen een foto zien en meteen zo'n hond gaan kopen, iedereen dient zich degelijk te laten voorlichten over de verantwoordelijkheden voor een hond en de eigenschappen van een bepaald ras, als mensen dat niet doen kun je daar niet TS de schuld van geven.
Als ik foto's plaats van mijn Duitse Dog en iemand ziet ze en koopt meteen een DD, is dat dan mijn schuld? Natuurlijk niet, diegene is zelf zo dom om zich niet te laten voorlichten. Of het nu een chi is, een to terrier of een kruising, als mensen het mooi vinden en er zo een willen gaan ze toch vragen naar een ras, waarop ze alsnog zo'n hondje kopen.

Dat TS het graag een naam wil geven is logisch, als je met iets anders dan een Labrador of Golden Retriever loopt willen mensen toch weten watvoor ras het is en simpelweg 'kruising' is wel erg vaag om te antwoorden.