Ik heb deze week stage, en gister kwam er dus een gedumpt kitten binnen (6 maanden) het is een ex-kater nu (gister dus gecastreerd) en helemaal zwart. Ik heb hem gister zelf mogen chippen, en toen ging de DA en haar assistente grapjes maken dat ik mijn moeder maar ff moest bellen. Nou wat van een grapje begon is werkelijk geworden!!! Ik ben zo blij! Hij is nog veelste klein voor zijn leeftijd, je zou denken ong. 3 maandjes. Ik vroeg zo aan mijn moeder:'mam, pleaaassseee???' Hoor je haar:'Nou van mij mag het, maar ik weet zeker dat het niet mag van pap' Dus ik ren naar mijn vader door het dolle, 'pap?" Hij: 'Ja hoor
Van mij mag het, alleen dit is wel de laatste!!' We hebben dus al twee katers en twee poezen, wel allemaal gecastreerd en gesteriliseerd! hihi zo blij! Zijn naam word Pouco Preto dat betekend kleine zwarte, en pouc gewoon zijn roepnaam
Groetjes een echt geweldig blij iemand haha

dus foto's komen zeker vandaag! ja echt heerlijk dat je eigenlijk een kat kan 'redden' er zijn zoveel beesten, en toch blijven mensen fokken, ik zeg niet dat dat fout is maar er zijn er genoeg in het asiel! Jullie zien vanavond foto's ik kom namelijk pas rond 10 uur thuis van stage
) de eigenaar krijgt nog 1 week om hem op te halen. Dus iedereen DUIMEN!!!!!
Dat gaat me dus echt niet lukken (hoezo ongeduldje
) Ik ga morgen gelijk even bellen hoe het met hem is