Het gaat om ons Franse Bulldog teefje van 8,5 jaar. Soms zit ze op haar kussen of in haar mand, en dan zit ze op een bepaalde, vreemde manier, zeg maar 'rechtop', met haar achterpoten wijd uit elkaar. Met haar linkervoorpoot stimuleert en wrijft ze dan in cirkels over 1 van haar tepels of zelfs over haar *ehm* 'doos' zeg maar

Dit gedrag doet ze af en toe, en meestal bestraf ik het, omdat ik het er nogal raar uit vind zien en het in mijn ogen eigenlijk niet normaal is en 'niet hoort'...
Ze is momenteel loops, en het valt me op dat ze het nu zelfs veel vaker doet.
Ze is enkele maanden terug wel heel licht schijndrachtig geweest, dit heeft ze ook nog nooit eerder gehad, het was echter niet heel extreem, qua gedrag was er niets te merken, enkel een iets opgezettere buik en hele kleine druppeltjes melk uit enkele tepels..
Verder is ze nooit gedekt en heeft dus ook nooit puppies gehad.
Ik vind het écht ontzettend vreemd, en heb het andere honden het nooit zien doen, wij hebben al minstens 25 jaar honden, Franse & Engelse Bulldoggen.
Herkent iemand dit vreemde gedrag?! En weet iemand hoe dit komt, wat er aan te doen is en nog belangrijker, is dit gedrag dus ook echt wat ik persoonlijk dénk dat is?!