Komt dit door het weer, hebben katten ook welleens last van een winterdipje?
Groetjes, Marissa
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oscar schreef:Het blijven bijzondere wezens
Zo vindt onze Oscar het geweldig om op de bank te gaan zitten en de hele dag naar buiten te staren als het een graad of 20 is.
Dan wordt ze helemaal blij, terwijl ze alleen maar binnen op de bank zit te kijken hoe een prachtig weer het buiten is
Geen haar op d'r hoofd die er aan denkt om zelf even naar buiten te gaan. Blijkbaar is ze al tevreden met het fijne uitzicht. Vreemd beest
mayniac_val schreef:Het is ook erg leuk om te schreeuwen dat je per se naar buiten wilt, maar als de deur dan open gaat, moet je nog wel even bedenken of je eigenlijk wel naar buiten wilt. Tuurlijk kat, neem alle tijd, ik sta hier niet te verkleumen hoor!
_Anca_ schreef:mayniac_val schreef:Het is ook erg leuk om te schreeuwen dat je per se naar buiten wilt, maar als de deur dan open gaat, moet je nog wel even bedenken of je eigenlijk wel naar buiten wilt. Tuurlijk kat, neem alle tijd, ik sta hier niet te verkleumen hoor!
Precies en ze vindt het het allerleukste om net 2 poten buiten de deur te zetten en 2 binnen zodat je de deur ook niet dicht kan doen zonder dat ze er tussen zit
MRIIIS schreef:Haha inderdaad. Ik heb Lola zelfs buiten gezet maar ze maakte meteen rechtsomkeertNadeel is de ADHD-aanval die ze dan krijgt; rent ze keihard heen en weer door het hele huis
_Anca_ schreef:mayniac_val schreef:Het is ook erg leuk om te schreeuwen dat je per se naar buiten wilt, maar als de deur dan open gaat, moet je nog wel even bedenken of je eigenlijk wel naar buiten wilt. Tuurlijk kat, neem alle tijd, ik sta hier niet te verkleumen hoor!
Precies en ze vindt het het allerleukste om net 2 poten buiten de deur te zetten en 2 binnen zodat je de deur ook niet dicht kan doen zonder dat ze er tussen zit