Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pel schreef:Had je ze buiten? kun je zien of het hok anders staat, een beetje open of dat er aan gekoeid is?
Zie je ergens haren liggen? Tekenen van een gevecht of het verzet van de cavias met dieren?
Is de vlaam er nog wel dan? Dat is wel vreemd.
Een vlaam is vaak meer in dan een cavia.
Ik heb dit ook mee gemaakt met 2 konijntjes. Geen tekenen van andere dieren, kon ook helemaal niet maar ook niet van mensen. Ik heb een slot gemaakt op mijn hok toen. Belachelijk dat je dingen in je eigen tuin moet vastzetten.
Echt schandalig.
Wat erg voor je. Goed op marktplaats/speurders kijken of ze worden aangeboden. Maar veel kunnen ze er niet voor vragen dus een beetje een vreemde actie. Geen nare buren?
xDramaQueen schreef:een roofdier pakt een dier bij zijn nek en sleept het dan meestal mee, kan zijn dus dat hij het ergens anders heeft opgegeten.. en dat het er niet 1 was maar een groep oid.
Livanna schreef:xDramaQueen schreef:een roofdier pakt een dier bij zijn nek en sleept het dan meestal mee, kan zijn dus dat hij het ergens anders heeft opgegeten.. en dat het er niet 1 was maar een groep oid.
Jaah dat is zo, maar de politie had ook al iets gedacht als mensen
want negen cavia's in ongeveer 1 uurtje tijd is echt onwaarschijnlijk ene roofdier en als ik een roofdier was zou ik dat konijn op eten te zwaar of niet het zou niet kunne!
want dan zou hij door het gaas gaan en dan onder het hek door dan zie je denk ik wel bloed druppels
en die waren allen op het huisje !
Passorapard schreef:Ik denk metteen aan katten , vraag me niet waarom !
Ik hou dit topic even in de gaten!
Chrissy_ schreef:Passorapard schreef:Ik denk metteen aan katten , vraag me niet waarom !
Ik hou dit topic even in de gaten!
Een kat kan geen cavia opeten hoor, hooguit een vogel of een muis