Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik neem aan dat ze het doen opdat wij mensen altijd zo gebiologeerd liggen kijken naar dat papier, dus als ze aandacht willen is dat vast the place to be
en omdat je dan het baasje in de weg kan liggen en omdat het katten zijn en omdat ..... zomaar....

birgit_x schreef:Een kat is gewoon zo typisch!
Koop een mandje, ze gaan er nooit in, Maar zet bijv. een doos neer, ze zitten er meteen in.

) en de ander die ligt gewoon op de grond (voor de kachel uiteraard
)
=> [BB] Freggle - tik!
birgit_x schreef:Een kat is gewoon zo typisch!
Koop een mandje, ze gaan er nooit in, Maar zet bijv. een doos neer, ze zitten er meteen in.

Zit je smorgens de kart te lezen gaat ze precies met haar gat op dat ene artikel zitten wat je wilt lezen.

Citaat:Doosjes zijn ook leuk, vooral als ze net eventjes te krap zijn en ej er half uit steekt

)
En mn andere kat kruipt altijd het liefst overal in of onder met zn veel te dikke buik. Zorgt altijd voor erg hilarische momenten
1 kat van mijn ouders is wel helemaal verzot op doosjes die neemt dan een aanloop en springt er in zodat ie leuk over de vloer glijd om hem vervolgens helemaal aan flarden te scheuren
En 1 kat mag altijd graag op de monitor van de pc liggen is ook lekker warm

). En als ik dan ga lachen, me aankijken met een blik van "en wat is jouw probleem?"
tja dan kunnen ze opeens wel met zn 6en lekker bijelkaar liggen

Al is het maar een A4tje..