Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En die slaan vaak om 11 uur 's avonds massaal aan. En dan ook lang, echt lang. Fijn, want ik moet echt met een raam open slapen. Slapen lukt dan vaak al niet meer voordat die honden die ***bek dichttrekken.
LADPR schreef:Vind het zo sneu als zei dan die hond weg moet doen of iets dergelijks.
LADPR schreef:Ze zegt dat ze er alles aan gedaan heeft. Dat ze zelfs bij de deur soms blijft wachten en als hij dan blaft weer naar binnen gaat om hem op zijn kop te geven. Over slimme acties geproken dan. De hond blaft omdat hij niet alleen thuis wil zijn. Hij ging vroeger altijd mee naar haar werk en is nu dus hele dagen alleen en soms zoals emt kerst heeft ze eerst gewerkt laat hem dan snel uit en vertrekt vervolgens weer de hele avond. En wij maar met de eelende zitten.
had een mooie oplossing geweest 
, het is een vervelend probleem, mijn hond doet het ook als ie buiten iets hoort, maar dat is na hooguit 5 minuten over. En als het alleen is omdat ie buiten iets ziet, zou ik het dier opsluiten in een kamer waar hij niet kan zien wat er op de straat gaande is. Scheelt een boel overlast.
) onze buren hebben er wel eens wat van gezegd, daarom proberen wij zoveel mogelijk thuis te zijn.. maarja, je kan niet altijd thuisblijven voor de hond.
Is het een wat oudere hond of niet? Anders zou dat namelijk heel goed het probleem kunnen zijn..