Ik zit hier enigzins aangeslagen, volkomen in paniek achter mn computer. Mijn kleine, jonge poesje van net 6 maand oud is vanavond tussen de deur naar buiten geglipt. We hadden dit te laat door om op te merken, nadat we van het boodschappen doen thuis kwamen. Als een idioot laadden we alle kerstrommel in en vergaten volkomen de kamerdeur dicht te doen. J-Me (jaime) had net een nieuw halsbandje om gekregen, dus toen was ze er nog wel.
Het is in een kleine seconde mis gegaan want vlak na haar halsbandje deden we de deur dicht.
Wat moet ik nu doen?? Ik heb haar nog niet zo lang, nog niet laten chippen, stom stom stom!!!!!!! Ze is nog piepjong, bang voor vuurwerk en helemaal alleen.
Ik heb mijn oudere kat, haar maatje en steun en toeverlaat naar buiten gelaten in de hoop dat hij haar opspeurt en mee naar huis neemt. Hij komt namelijk altijd thuis. Is er meer wat ik kan doen?? Ze is heel apart getekend, heeft een heel aparte vacht (super zijde zacht) en is heel aanhankelijk. Er hoeft maar 1 idioot tussen te zitten die denkt: leuk poesje, die neem ik in huis en ik ben mijn kleine meisje kwijt. Hoe kan dit nou gebeuren?

Ik heb de hele buurt afgezocht maar naar een donkere kat zoeken in een donkere buurt (weinig straatverlichting) is zoeken naar een speld in een hooiberg. Overal wordt vuurwerk geknalt dus wie weet wat voor rare sprongen ze maakt.
Ik plaats even een foto voor de Klazienaveners (Drenthe) onder ons..wie weet dat iemand haar herkent.

Muisgrijs met rode en witte vlekken. Tricolor.