heel raar topic maar 1 van mijn platy's is nu aan het bevallen en ze scheurt helemaal uit daar beneden! ze bloed ook een beetje ( zal voor die vis wel heel veel zijn)
wat nu? en ik maak echt geen grapje er zijn trouwens nog geen baby's uitgekomen
hmmm heb geen verstand van vissen.. maar lijkt me erg plat gezegd een kwestie van leven of dood nu. Denk niet dat de dierenarts hier verder iets mee kan! Succes
Kun je niet google-een op de naam van de vis. Misschien staat daar iets over bevallen van de vis. Legt deze vis dan geen eieren doen toch de meeste vissen, dacht ik dan. Weet niet echt bar veel van vissen en bevallen. Ben benieuwd.
Wat sneu. Ik heb geen idee. Maar denk dat deze het niet gaat overleven. Wij hadden eens een vis waar van de schubben helemaal open gingen staan. Ging uiteindelijk ook dood...
Wat voor vis is het? Als het een wat grotere vis is kan je er prima mee naar de direnarts hoor!
nee dit is een platy dat is een levendbarende vis, die krijgt dus echt baby's ( of eitjes die binnen fracties van een seconden uitkomen) en het is ook geen grote vis een paar cm maar! en wat jij zegt over schubben die open gaan staan kan buikwaterzucht zijn daar gaan ze idd dood van. heb vaker vis bevallingen meegemaakt maar dit nog nooit
en nee het is idd niet gezond en ik weet ook dat het niet hoort, ik heb al heel veel bevallingen van deze vissen gezien maar dit nog nooit, ik denk dat dit haar 1ste of 2de worp is. Ze is nog jong en heb haar zelf gekweekt