Ik heb er totaal geen verstand van, dus het leek mij niet verkeerd om Bokt te raadplegen.
Alvast bedankt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngelofLove schreef:Mijn binnenkatten krijgen Royal Canin Indoor. Wel duur voer maar met een zak van 10 kg kan ik denk wel een half jaar voort (als het al niet langer is).
maessie schreef:En wat zijn de meningen over TomPoes?? ben ik wel benieuwd naar, omdat mijn poekies daar gek op zijn! (Heb brokjes en blikvoer ervan)
Elessar schreef:AngelofLove schreef:Mijn binnenkatten krijgen Royal Canin Indoor. Wel duur voer maar met een zak van 10 kg kan ik denk wel een half jaar voort (als het al niet langer is).
Een kennis van ons voert dit voer en is er ook erg tevreden over. Ik ga er eens meer informatie over opzoeken.
Bedankt voor de reacties tot dusver!
saroanda schreef:Mijn beide katten krijgen voornamelijk whiskas, gourmet, felix etc... Geen problemen met de darmen en nieren, stinken niet uit hun bek, zitten goed in de vacht. Kortom gezonde katjes. Als het daadwerkelijk zulk slecht voer zal zijn, waarom liggen de supermarkten en dierzaken er dan mee vol?
AngelofLove schreef:Mijn binnenkatten krijgen Royal Canin Indoor. Wel duur voer maar met een zak van 10 kg kan ik denk wel een half jaar voort (als het al niet langer is).
Chiqa schreef:AngelofLove schreef:Mijn binnenkatten krijgen Royal Canin Indoor. Wel duur voer maar met een zak van 10 kg kan ik denk wel een half jaar voort (als het al niet langer is).
Hebben ze jou nooit verteld dat je dan beter kleinere verpakkingen kan kopen als je wel een HALF jaar met een zak doet? Zitten namelijk nauwelijks nog voedingsstoffen in, met een maand of drie is dat toch al bekeken.
Ik ga ook voor eem premium voer, whiskas....alsjeblief wegdoen en nooit meer geven.
AngelofLove schreef:Dat weet ik zelf ook, daarom koop ik 10 kg en verpak ik dit vacuum in kleinere verpakkingen