Vanochtend om half 9 heb ik mijn hondje naar de dierenarts gebracht om te laten steriliseren. Om drie uur mocht ik haar ophalen en alles leek goed te zijn gegaan. Al was ze nog wel behoorlijk groggy van de narcose, dat is opzich niet vreemd.
De hele middag lekker in dekentjes gerold. Ze bleef erg slecht en liet al haar plas lopen. Om 6 uur kwam ze iets meer bij maar ze was erg koud, te licht tandvlees en liet nog steeds urine lopen. Dus terug naar de dierenarts.
Daar aangekomen kon hij op geen enkele wijze bloed bij haar prikken. Na op meerdere plekken geprikt te hebben kreeg hij uiteindelijk wel bloed uit de buikholte. Dus wij weggegaan en Twiggy gelijk onder het mes.
Net werd ik gebeld. Ze heeft geen buikbloeding. Wel is ze in shock en heeft ze een temperatuur van 33 graden. Ze krijgt warme vloeistof toegediend, ligt in een zuurstofkooi, warmtecompressen, kruiken e.d. en nu is het afwachten. Meer kan de arts op dit moment niet doen.
Ik ben zo zo zo bang dat het misgaat. Ik houd zo ontzettend veel van mijn hondje. Barst op het moment ook soms zo in huilen uit. Zo zenuwachtig...
Ik wil er even bijzeggen dat ik goed te spreken ben over de dierenarts. We kennen hem al 20 jaar en het is altijd goed gegaan. Ik ga er ook vanuit dat hij er ook nu niets aan kon doen.
Zo je verhaal even kwijt lucht erg op. Duimen jullie mee?