Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foetsie schreef:Zeer bekend.
Bij mij op het werk (kinderboerderij) komen we van alles tegen wat over het hek gedumpt word; konijnen, cavia's, kippen, hamsters, schildpad, chinchilla's en zelfs een hond.
Het zijn vooral konijnen en kippen wat ze dumpen.
tjady schreef:foetsie schreef:Zeer bekend.
Bij mij op het werk (kinderboerderij) komen we van alles tegen wat over het hek gedumpt word; konijnen, cavia's, kippen, hamsters, schildpad, chinchilla's en zelfs een hond.
Het zijn vooral konijnen en kippen wat ze dumpen.
Ongelovelijk. Waar gaat dit naar toe!
Mogen die dieren bij jullie dan blijven en worden ze geaccepteerd door de andere dieren. Ik heb wel eens gehoord van een konijn die vreselijk verwond werd door de andere konijnen toe hij over een hek was gezet.
smokey17 schreef:Ben een poosje vrijwilliger geweest bij een kinderboerderij. Daar werden ook zeer regelmatig kippen, konijnen geiten enz. over het hek gegooit. Toen de ophokplicht kwam was het helemaal feest. Dagelijks werder er kippen over het hek gegooit en voornamelijk hanen. Op een gegeven moment hadden we 23 hanen..... De konijnen moeten tijdens de kerst achter slot en grendel.. zeer regelmatig verdwenen er konijnen.
Vjestagirl schreef:smokey17 schreef:Ben een poosje vrijwilliger geweest bij een kinderboerderij. Daar werden ook zeer regelmatig kippen, konijnen geiten enz. over het hek gegooit. Toen de ophokplicht kwam was het helemaal feest. Dagelijks werder er kippen over het hek gegooit en voornamelijk hanen. Op een gegeven moment hadden we 23 hanen..... De konijnen moeten tijdens de kerst achter slot en grendel.. zeer regelmatig verdwenen er konijnen.
Dit vind ik echt te ziek voor woorden. Leuk jongens, lekker een konijntje op tafel met de kerst.
tita schreef:je kunt het ook zo bekijken die persoon heeft iemand gevonden die voor zijn kippies wilt zorgen en ze hebben het waarschijnlijk goed nu.
Is niet netjes maar hij/zij heeft er wel goed overnagedacht bij wie hij/zij zijn kippies wilde dumpen
smokey17 schreef:Vjestagirl schreef:
Dit vind ik echt te ziek voor woorden. Leuk jongens, lekker een konijntje op tafel met de kerst.
Er is zelfs een keer onder ogen van een toezichthouder een konijn meegenomen. Die heeft meteen de politie erbij gehaald. Man vertelde heel rustig dat hij het konijn wou opeten met de kerst, en dat hij niet voor niks regelmatig voer over het hek gooide.....
Sommige mensen zijn echt heel erg ziek.
smokey17 schreef:Er is zelfs een keer onder ogen van een toezichthouder een konijn meegenomen. Die heeft meteen de politie erbij gehaald. Man vertelde heel rustig dat hij het konijn wou opeten met de kerst, en dat hij niet voor niks regelmatig voer over het hek gooide.....
Ezumii schreef:smokey17 schreef:Er is zelfs een keer onder ogen van een toezichthouder een konijn meegenomen. Die heeft meteen de politie erbij gehaald. Man vertelde heel rustig dat hij het konijn wou opeten met de kerst, en dat hij niet voor niks regelmatig voer over het hek gooide.....
Ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen, wat denken sommige mensen toch ongelooflijk raar, daar kun je toch met je verstand niet bij..