Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Rijkie_ schreef:Borstel en een sopje
En boos worden op de kat heeft niet zoveel zin, die begrijpt dat echt niet meer
Siggislief schreef:Ik heb de deur open gelaten wegens die oudste kat, en mn broer is waarschijnelijk nog beneden geweest en heeft
de deur dicht gedaan en daarna is later de oudste naar beneden gegaan, en ik was naar 't dorp toe dus ik kan geen deur open doen.
En mn broer kon best wel naar beneden gaan vind ik als ie weet dat de kat naar beneden ging.
HBVisser schreef:19 jaar? Meestal is het een gezondheidskwestie als ze op die leeftijd naast de bak poepen. Ik zou even met hem naar de DA gaan als dit gedrag aanhoudt. Verder even droge biotex op de vlek strooien. Dit na een uur of 2 met de stofzuiger opzuigen en dan met een sopje van Biotex schoonmaken.
Geef dat arme dier aub niet meer ongegrond op z'n donder.
Ikima schreef:Het ergste weghalen met keukenrolpapier en de rest met een sopje en harde borstel.
Is het een cocosmat? Ik had in het begin ook een cocosmat bij de deur liggen en een van de katten had ontdekt dat het wel als kattenbak gebruikt kon worden, flink schoongeboend en daarna met de tuinslang erop, na nog een keer als kattenbak gebruikt te zijn is het in de schuur beland.
texelse schreef:hogedrukspuit erop!! (op de mat he, niet op de kat)